توصیه مدافع سابق برزیل به نیمار/ علت منتفی شدن حضور کافو در رئال‌مادرید چه بود؟

توصیه مدافع سابق برزیل به نیمار/ علت منتفی شدن حضور کافو در رئال‌مادرید چه بود؟

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع راست سابق تیم ملی فوتبال برزیل و باشگاه آث میلان ایتالیا در مصاحبه با رسانه ها به بیان خصوصیات فردی و گروهی نیمار و مقایسه‌ی او با ویژگی های دو نفر دیگر از بهترین بازیکنان حال حاضر جهان فوتبال پرداخته و از دلایل منتفی شدن حضور خود در جمع کهکشانی های مادریدی صحبت کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه مارکا چاپ مادرید اسپانیا، کافو، مدافع راست برزیلی سابق میلان در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار این نشریه اسپانیایی گفت: 

"نیمار از لحاظ تکنیکی بهتر از کریستیانو رونالدو و لیونل مسی است اما او باید مانند یک رهبر، مسئولیت‌ پذیر باشد. او باید ۱۰۰ درصد از وجودش را وقف فوتبال کند. من بهتر از نیمار نبودم اما از دیگر مدافعان راست بهتر بودم زیرا تمام وجودم را وقف آن کردم. نیمار هم باید به یک کاپیتان تبدیل شود."

کافو در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: 

"در سال ۱۹۹۲ این شانس را داشتم که در بیست و دو سالگی به باشگاه رئال‌ مادرید بپیوندم؛ زمانی‌ که تیم سائوپائولو در حال تلاش برای کسب اولین جام بین‌ المللی بود. رئال مادرید به سراغ من آمد و با نمایندگان باشگاه صحبت کرد اما سائوپائولو به دلیل حضور در مسابقات جام بین قاره ای، به من اجازه خروج نداد."

9404