آخرین وضعیت پرداخت طلب کالدرون

آخرین وضعیت پرداخت طلب کالدرون

پایگاه خبری فوتبالی- چرا هنوز ماجرای پرسپولیس و گابریل کالدرون تمام نشده است؟

به گزارش فوتبالی، در حالی که باشگاه پرسپولیس پیش از این اعلام کرد که طلب کالدرون و دستیارش را به صورت کامل پرداخت کرده است و منتظر تایید وکیل این مربی آرژانتینی برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی خود هستند اما یک دلیل باعث شده که هنوز خبری از تائید وکیل کالدرون نباشد.

گفته می‌شود با توجه به اینکه این پول از طریق بانک مرکزی به حساب کالدرون در سوییس واریز شده انتقال آن زمانبر شده و باشگاه پرسپولیس به دلیل اینکه از طریق یک مرجع رسمی این انتقال را انجام دهد تا در ادامه با مشکل قانونی برخورد نکند ترجیح داد این بازه زمانی بیشتر را به انتقال پول از طریق صرافی ترجیح دهد.

پیش از این باشگاه پرسپولیس تلاش کرد تا شماره حسابی از کالدرون و دستیارش در کشورهای همسایه مانند ترکیه و قطر دریافت کند تا انتقال پول با سرعت بیشتری انجام شود اما این مربی آرژانتینی و وکیلش تصمیم گرفتند از انجام این کار امتناع کنند و روی همان حساب بانکی که در سوییس داشتند و به فیفا اعلام کرده بودند پافشاری کنند.

یک منبع موثق در باشگاه پرسپولیس به فوتبالی گفت که طلب کالدرون به صورت کامل از حساب باشگاه پرسپولیس کسر و به حساب کالدرون واریز شده و از این نظر جای نگرانی نیست. پیش‌بینی می شود تا پایان هفته جاری پس از نشستن پول به حساب کالدرون و تایید وکیل او پنجره نقل و انتقالاتی قرمزها نیز باز شود.

باشگاه پرسپولیس پیش از این برای پرداخت طلب بودیمیر و برانکو از طریق صرافی این انتقال پول را انجام داده بود و به همین دلیل زمان واریز و تایید آن نسبت به کالدرون کمتر بود. با توجه به مسائل مربوط به تحریم، انتقال پول از داخل کشور به خارج از ایران نسبت به گذشته زمان بیشتری را می‌طلبد.

در حالی که این نگرانی و استرس برای هواداران پرسپولیس به وجود آمده بود  شاید مشکلاتی که پس از واریز پول به حساب ویلموتس در زراعت بانک ترکیه به وجود آمده بود این بار درباره پرسپولیس و کالدرون تکرار شود اما یک منبع موثق در باشگاه پرسپولیس به خبرنگار فوتبالی گفت تمامی موارد از سوی بانک مرکزی برای انتقال چک شده است و جای نگرانی نیست.

این احتمال وجود دارد که طی چند روز آینده، وکیل کالدرون تایید انتقال پول را به فیفا اعلام کند تا پنجره نقل و انتقالاتی قرمزها بازگشایی شود.

7655