واکنش بوسکتس به بازگشت ژاوی/ سرمربی جدید برای او برنامه دارد

واکنش بوسکتس به بازگشت ژاوی/ سرمربی جدید برای او برنامه دارد

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز اکنون رسما سرمربی بارسلوناست و حالا هافبک ملی پوش آبی اناری ها نسبت به حضور ژاوی در نیوکمپ واکنش نشان داده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اسپانیایی، سرخیو بوسکتس، هافبک تیم ملی فوتبال اسپانیا و باشگاه بارسلونا در خصوص بازگشت ژاوی هرناندز به این تیم و هدایت کاتالان ها زیر نظر او گفت:

"به عنوان یک بازیکن، ژاوی اگر نگوییم بهترین در تاریخ اسپانیا، ولی یکی از بهترین ها بوده است. او یک فرد فوق العاده و یک دوست عالی است. ما به همراه آندرس اینیستا، تجربیات بسیار خوبی داشتیم و یکدیگر را درک می کردیم. برای او بهترین ها را آرزو می کنم.  ما در بارسلونا فصل جدیدی را شروع می کنیم و امیدوارم با بارسا و همچنین با تیم ملی، عملکرد بهتری داشته باشم. سال های زیادی از دوران حرفه ای من باقی نمانده است و می خواهم از آن ها استفاده کنم."

در بارسلونا و تیم ملی اسپانیا، این دو سیصد و چهارده بازی با هم انجام دادند و در مجموع چهار گل به ثمر رساندند. طبق گزارش های قبلی، ژاوی هرناندز می خواهد با بازگرداندن تیکی تاکا به تیم، عملکرد بوسکتس را نیز بهبود ببخشد. این بازیکن سی و سه ساله در رقابت های فصل جاری تاکنون شانزده بازی برای آبی اناری ها انجام داده و یک گل نیز به ثمر رسانده است.

9404