شرط پوگبا جهت تمدید قرارداد با منچستریونایتد چیست؟

شرط پوگبا جهت تمدید قرارداد با منچستریونایتد چیست؟

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد هافبک فرانسوی شياطين سرخ بالاخره تصميم قطعی خود را گرفته ولی ظاهرا یک شرط هم برای باشگاه انگلیسی تعیین کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه اکیپ چاپ فرانسه، قرارداد پل پوگبا، هافبک بیست و هشت ساله منچستر یونایتد تابستان آينده با این باشگاه انگلیسی به اتمام می رسد و مذاکرات این ملی پوش فرانسوی با اعضای هيئت مديره منچستر يونايتد بر سر تمديد قرارداد، بيش از پيش به طول انجاميده است.

يک منبع نزديک به اين بازيکن فرانسوی، به خبرنگار روزنامه اکیپ گفته است که پل پوگبا با موضوع تمديد قرارداد موافقت خواهد کرد به اين شرط که بالاترين دستمزد را در بین تمامی تیم های ليگ برتر فوتبال جزیره دريافت کند.

اين امر، مستلزم آن است که شياطين سرخ قراردادی به ارزش بيش از پانصد هزار پوند در هفته به پل پوگبا ارائه دهند که دستمزد فعلی کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی و کهنه کار آن ها است.

پل پوگبا روز دوشنبه گذشته جلسه تمرينی تيم ملی فرانسه را ترک کرد و گزارش‌ ها حاکی از آن است که ستاره فرانسوی شیاطین سرخ به دليل کشيدگی عضلات ران پای خود، بين هشت تا ۱۰ هفته از ميادين مسابقات دور خواهد بود.

9404