سارگل بوشهر صفر- ملی پوشان شهر کرد صفر/ تور دروازه‌ها دست نخورده باقی ماند

سارگل بوشهر صفر- ملی پوشان شهر کرد صفر/ تور دروازه‌ها دست نخورده باقی ماند

پایگاه خبری فوتبالی- در هفته اول رقابت های لیگ برتر فوتبال زنان جدال تیم های کم تجربه لیگ برتر برنده نداشت و دو تیم به نتیجه تساوی رضایت دادند.

به گزارش فوتبالی، پرونده رقابت های لیگ برتر فوتبال زنان ایران از امروز، شنبه 22 آبان ماه، باز شد و سارگل بوشهر به مصاف ملی پوشان شهر کرد رفت.

این دیدار از ساعت 13 در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر آغاز شد. سلطنت نوروزی، داور نام آشنا و پرافتخار فوتبال زنان، نیز قاضی میدان بود و بهاره سیفی مهشید گودرزی و شبنم روانبد او را در امر قضاوت یاری می‌کردند.

مصاف تیم هایی با سابقه نچندان زیاد در لیگ برتری در نوع خود جالب بود. سارگل دومین سال حضور خود را در لیگ تجربه می‌کند و ملی پوشان برای نخستین بار است که در این راه قدم می‌گذارند.

بازی در نیمه نخست چندان پر افت و خیز نبود و موقعیت خاصی هم به وجود نیامد تا دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن بروند.

در نیمه دوم نیز تلاش های میزبان برای گلزنی بی نتیجه بود و شاگردان خانم بیاتی فرصت استفاده از امتیاز میزبانی را از دست دادند و این بازی با نتیجه صفر-صفر به پایان رسید.

سارگلی‌ها هفته آینده در صفائیه اصفهان به مصاف سپاهان خواهند رفت و ملی پوشان شهر کرد نیز از شهرداری سیرجان پذیرایی خواهند کرد.

لازم به ذکر است که به دلیل حضور تیم شهرداری سیرجان، قهرمان فصل قبل لیگ، در رقابت های جام باشگاه های فوتبال زنان آسیا در کشور اردن، دیدار هفته نخست این تیم مقابل همیاری ارومیه به تعویق افتاد و تاریخ جدید برگزاری این دیدار متعاقباً از سوی سازمان لیگ اعلام خواهد شد.

۴۲۰۹