خلعتبری: گلزنی من برای رسیدن به جام باشگاه‌های جهان کافی نبود/ سپاهان در آسیا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد

خلعتبری: گلزنی من برای رسیدن به جام باشگاه‌های جهان کافی نبود/ سپاهان در آسیا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: تیم کاملی هستیم و امسال در بازی های داخلی و آسیا حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس،  محمدرضا خلعتبری در خصوص سالگرد نایب قهرمانی ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: در ابتدا این روز را به مجموعه ذوب آهن تبریک می‌گویم. آن سال شرایط خیلی خوب بود و تیم خیلی خوبی داشتیم. دو سه فصل در کنار هم و یک تیم کامل بودیم. تیم‌های بزرگی را شکست دادیم اما متأسفانه در فینال باختیم. آن سال برای ما رویایی بود. ان‌شاالله تا باشد این روزها تکرار شوند و تیم‌های ایرانی بتوانند به فینال لیگ قهرمانان برسند.

خلعتبری در مورد گلزنی خودش در فینال سال 2010 گفت: اتفاقی بود که در شرایط بازی پیش آمد و توانستم گلزنی کنم. متأسفانه این گل فایده‌ای نداشت و دردی از تیم ما دوا نکرد. وقتی فینال را واگذار می‌کنید، بعدها متوجه می‌شوید که چقدر ناراحت‌کننده و سخت است. آن زمان جوان بودیم و شاید زیاد درک نمی‌کردیم. فکر می‌کردیم همیشه این اتفاق می‌افتد اما واقعیت این است؛ تیم‌هایی که به فینال آسیا می‌رسند کار خیلی سختی را انجام می‌دهند. خیلی خوشحالم از کسانی بودم که توانستم در لیگ قهرمانان آسیا گل بزنم ولی متأسفانه نتوانستیم قهرمان شویم.

وی در مورد اینکه آیا ذوب‌آهن می‌توانست در آن بازی به پیروزی برسد، عنوان کرد: شانس ما بود که آن سال فینال تک‌بازی بود. فکر می‌کنم بعد از آن همه فینال‌ها به صورت رفت و برگشت برگزار شد. یک بازی در ژاپن بود و سئونگنام (حریف کره‌ای) شرایط بهتری نسبت به ما داشت اما در مقایسه با تیم‌های دیگر قوی‌تر نبود. متأسفانه روی اشتباهات خودمان نتیجه را واگذار کردیم. می‌توانستیم ببریم. خیلی امیدوار بودیم که قهرمان شویم و به جام باشگاه‌های جهان برسیم که متأسفانه این اتفاق نیفتاد. ناراحت‌کننده بود اما در کل زیبایی‌های فوتبال به همین اتفاقات است.

مهاجم سپاهان در مورد امیدواری به گلزنی برای سپاهان در آسیا و حتی رسیدن به فینال به همراه زردپوشان، گفت: ان‌شاالله این اتفاق بیفتد. اگر شرایط مهیا شود و بتوانم بازی کنم حتما خوشحال می‌شوم که این کار را برای سپاهان انجام بدهم. تیم خیلی خوبی داریم. مطمئنا امسال هم در بازی های داخلی و هم در آسیا حرف‌های زیادی برای گفتن داریم. تمام تلاشمان را برای موفقیت سپاهان چه در جام حذفی، چه در لیگ برتر و چه لیگ قهرمانان آسیا به کار می‌گیریم. هر چند همه تیم‌ها برای نتیجه‌گیری به زمین می‌آیند، اما تیم کاملی داریم و به چیزی جز قهرمانی فکر نمی‌کنیم. امیدوارم اتفاقات فوتبالی هم به نفع ما رقم بخورد تا به موفقیت برسیم و بتوانیم آخر فصل یک قهرمانی به هواداران هدیه بدهیم.

وی در مورد شرایط سپاهان پس از گذشت 4 هفته از فصل جدید عنوان کرد: سه بازی را بردیم و متأسفانه در یک بازی باختیم. می‌توانستیم مقابل ذوب آهن بازنده نباشیم. همه دیدند اخراج جلال‌الدین علی‌محمدی اشتباه بود. ضمن اینکه داور یک پنالتی صد درصد برای ما نگرفت و حتی کرنر هم اعلام نکرد. توپ به دست مدافع ذوب آهن خورد و همه کارشناسان گفتند آن صحنه پنالتی بود.

خلعتبری با اشاره به اشتباهات داوری تصریح کرد: البته اشتباهات داور طبیعی و جزیی از اتفاقات فوتبالی است. ما بلد نیستیم مصاحبه کنیم که داوری به ضرر ما بوده! این اتفاقات ممکن است برای هر تیمی بیفتد. چطور ما بعضی اوقات اشتباه می‌کنیم و نمی‌توانیم گل بزنیم، داور هم مثل ما. حیدری داور جوان و خوبی است ولی او هم ممکن است بعضی اوقات اشتباه کند.

مهاجم سپاهان در مورد اینکه آیا بعد از تعطیلات لیگ برتر، این تیم می‌تواند روند خوب و آمادگی خودش را ادامه بدهد، خاطرنشان کرد: خدا را شکر الان تمرینات خیلی خوبی را پشت سر می‌گذاریم. برنامه‌های تاکتیکی را مرور می‌کنیم تا بتوانیم آنچه که مدنظر محرم نویدکیا است را در زمین اجرا کنیم. مقابل ذوب آهن هم تا قبل از 10 نفره شدن مالکیت توپ و بازی دست ما بود. موقعیتی هم به حریف ندادیم.

خلعتبری افزود: ذوب آهن هم تیم خیلی خوبی است. تغییرات و تحولاتی داشته و بازیکنان خوبی آورده است اما حتی بعد از 10 نفره شدن هم چند موقعیت در ضدحمله‌ها داشتیم و می‌خواستیم گل خورده را جبران کنیم ولی این اتفاق نیفتاد. به هرحال برد و باخت دو روی سکه فوتبال هستند. این طبیعی‌ست و با این باخت چیزی از ارزش‌های بازیکنانمان کم نمی‌شود. تلاش می‌کنیم در هفته‌های آینده نتایج بهتری بگیریم.

وی در مورد بازی بعدی سپاهان مقابل تراکتور عنوان کرد: در خانه خودمان کار خیلی سختی داریم. تراکتور بازیکنان خیلی خوبی دارد و فکر می‌کنم مربی خارجی آورده‌اند اما باید از میزبانی استفاده کنیم و هر سه امتیاز را بگیریم. تیم ما شانس بالایی برای قهرمانی دارد و امیدواریم بتوانیم روند خوبمان را در بازی‌های آینده ادامه بدهیم.

۴۱۵۴