زارع باتری سنندج صفر - ملوان بندرانزلی یک/ پرواز قوی سپید در ملک‌نیا

زارع باتری سنندج صفر - ملوان بندرانزلی یک/ پرواز قوی سپید در ملک‌نیا

پایگاه خبری فوتبالی- در نخستین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان ایران، انزلی‌چی‌ها توانستند در یک دیدار خارج از خانه دست پر به گیلان بازگردند.

به گزارش فوتبالی، سوت آغاز رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان ایران از ساعت 13 امروز به صدا درآمد و 5 بازی به صورت همزمان برگزار شد. از این رو، زارع باتری سنندج که پیش‌تر با نام و نشان وچان شناخته می‌شد، در ورزشگاه ملک‌نیا شهر سنندج به مصاف ملوان بندر انزلی رفت.

بر خلاف وچان، در شماتیک زارع باتری خبری از ستاره‌های پرفروغ لیگ نیست تا باشگاهی به مراتب با هزینه کمتری از کردستان در رقابت‌های لیگ برتر حاضر باشد. در سوی مقابل ملوان با همان ترکیب همیشگی خود در لیگ حاضر شد و شاکله چند سال اخیر خود را حفظ کرد.

بازی در دقایق ابتدایی همچون هوای شهر سنندج سرد بود و موقعیت خاصی روی دروازه‌ها ایجاد نشد. رفته رفته ملوان فشار بیشتری روی دروازه ملیکا قاسمی ایجاد کرد و مزد آن گل کیمیا کافی در دقیقه 24 بازی بود.

برتری یک گله شاگردان معصومه جهان‌چی تا پایان نیمه نخست پا بر جا بود و دو تیم با همان نتیجه 1-0 به رختکن رفتند.

در نیم دوم شاگردان سفید پوش فاطمه صادقی هرچه در توان بود گذاشتند تا کار را به تساوی بکشانند اما مهاجمین این تیم در عبور از خطوط دفاعی ملوان موفق نبودند و بازی با همان یک گل به سود انزلی‌چی‌ها به پایان رسید.

زارع باتری در هفته دوم رقابت‌ها در ارومیه به مصاف همیاری خواهد رفت و ملوان نیز در گیلان از ذوب آهن اصفهان پذیرایی خواهد کرد.

4209