صحبت‌های تکان‌دهنده مدیر ورزشی بایرن‌مونیخ: هر روز گریه می‌کردم

صحبت‌های تکان‌دهنده مدیر ورزشی بایرن‌مونیخ: هر روز گریه می‌کردم

پایگاه خبری فوتبالی - مدیر ورزشی بایرن مونیخ از روزهای نخست حضور خود در کشور آلمان و باشگاه باواریایی سخن گفته و البته جنگ یوگسلاوی سابق را که در این حضور دخیل بوده است، بسیار تلخ توصیف می‌ کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه اشپوکس آلمان، حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ آلمان از خاطراتش در زمان ورود به کشور آلمان صحبت کرده است. حمیدزیچ به خاطر جنگ در کشور یوگسلاوی سابق، به همراه خانواده‌ اش راهی آلمان شده بود. طبق این گزارش، حسن صالح حمیدزیچ در ارتباط با دوران کودکی خود در ورود به کشور آلمان چنین می‌ گوید:

"طی سه ماه اول که به آلمان آمدم، هر روز گریه می‌ کردم. پدر و مادر و البته خواهرم مهم ترین مسائل زندگی ام بودند. پدرم می‌ خواست من در امنیت کامل زندگی کنم و به همین خاطر در سال ۱۹۹۲ من را به شهر هامبورگ آلمان فرستاد. در آن زمان من جملات مهمی را برای والدین خودم می‌ نوشتم."

لازم به ذکر است که حسن صالح حمیدزیچ از پانزده سالگی در کشور آلمان حضور داشته و فوتبال خود را هم در همین کشور آغاز کرده است. صالح حمیدزیچ چهل و چهار ساله، ابتدا به آکادمی هامبورگ ملحق می‌ شود و سپس راه خود را به شهر مونیخ و باشگاه بایرن مونیخ پیدا می‌ کند. حمیدزیچ بعد از پشت سر گذاشتن روزهایی خوب در جمع نفرات باواریایی ها در نقش یک بازیکن، حالا به عنوان مدیر ورزشی این باشگاه مونیخی به حساب می‌ آید.

9404