پیشنهاد حضور تا پایان یورو 2024 برای ساوتگیت پس از کسب برد پر گل دیشب

پیشنهاد حضور تا پایان یورو 2024 برای ساوتگیت پس از کسب برد پر گل دیشب

پایگاه خبری فوتبالی - بعد از کسب پیروزی پر گل در مسابقه شب گذشته مقابل آلبانی، سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس با پیشنهاد تمدید قرارداد تا پایان رقابت های جام ملت های اروپای 2024 رو به رو شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از شبکه اسکای اسپورتس، در حالی که قرارداد گرت ساوتگیت با تیم ملی انگلیس تا پایان مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اعتبار دارد، خبرنگار شبکه اسکای‌ اسپورتس اعلام کرده که انتظار می‌ رود قرارداد سرمربی سه‌ شیرها به مدت دو سال دیگر تمدید شود تا این سرمربی تا پایان رقابت های یورو ۲۰۲۴ در کشور آلمان، هدایت تیم ملی انگلیس را بر عهده داشته باشد.

گرت ساوتگیت سال ۲۰۱۶ با قراردادی چهار ساله سرمربیگری تیم ملی انگلیس را بر عهده گرفت و بعد از مسابقات جام جهانی، قرارداد خود را به مدت دو سال دیگر تمدید کرد. انگلیس با گرت ساوتگیت در رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ تا مرحله نیمه‌ نهایی پیش رفت اما موفق نشد از سد کرواسی عبور کند و در رقابت های یورو ۲۰۲۰ نیز تا یک قدمی کسب عنوان قهمانی پیش رفت اما در نهایت در خاک خود و در ضربات پنالتی مقابل ایتالیا شکست خورد.

انگلیسی ها بسیار امیدوارند که با هدایت گرت ساوتگیت در رقابت های جام جهانی 2022 قطر موفق به کسب عنوان قهرمانی مسابقات شوند و افتخار تاریخی سال 1966 در این تورنمنت را مجددا تکرار کنند.

9404