هنرنمایی دوباره دی‌ماریا با ضربه‌ای نرم و دقیق مقابل اروگوئه

هنرنمایی دوباره دی‌ماریا با ضربه‌ای نرم و دقیق مقابل اروگوئه

پایگاه خبری فوتبالی - آنخل دی ماریا را باید ستاره ای خاموش در تیم ملی آرژانتین دانست. بازیکنی که شاید در ابتدا جزو ستارگان اصلی تیم ملی آرژانتین به نظر نرسد اما در جریان بازیها می درخشد و اثر خود را می گذارد.

به گزارش فوتبالی، آنخل که در تابستان با ثبت گل قهرمانی آرژانتین در کوپا آمریکا مقابل برزیل محبوبیت زیادی را در میان مردم کشورش به دست آورده بود، در بازی حساس آرژانتین و اروگوئه در مرحله راهیابی به جام جهانی نیز در همان شروع بازی توانست با ضربه ای تماشایی دروازه حریف را باز کند. در حقیقت دی ماریا در محوطه جریمه اروگوئه در دقیقه هفتم بازی صاحب توپ شد و با ضربه ای دقیق، نرم و مهارنشدنی دروازه اروگوئه را باز کرد. همین یک گل کافی بود تا آرژانتین سه امتیاز ارزشمند را کسب کند و یک گام بلند به سوی صعود به جام جهانی بردارد. در حقیقت آرژانتین با این پیروزی 28 امتیازی شد و اگر بتواند در بازی بعدی مقابل برزیل پیروز شود، صعود خود را به جام جهانی قطعی می کند.

بازی برزیل  و آرژانتین با توجه به حواشی و اتفاقات دور رفت بازی متفاوت و خاصی محسوب می شود چرا که ماموران وزارت بهداشت برزیل در آن بازی جلوی ادامه مسابقه را به بهانه دروغگویی برخی بازیکنان آرژانتین در پر کردن فرمشان در زمان ورود به برزیل، گرفتند و بازی نیمه کاره ماند که هنوز کمیته انضباطی فیفا حکم نهایی را در مورد آن بازی اعلام نکرده است.

4125