رونالدو پس از اهدای پیراهنش به دختر 13 ساله چه گفت؟

رونالدو پس از اهدای پیراهنش به دختر 13 ساله چه گفت؟

پایگاه خبری فوتبالی - ایرلند در مقابل پرتغال در مرحله راهیابی به جام جهانی پنجشنبه شب به تساوی بدون گل رسید اما این بازی هرگز توسط آدیسون ولان 13 ساله از یاد برده نخواهد شد.

به گزارش فوتبالی، آدیسون در پایان بازی وارد زمین شد تا با رونالدو ملاقات کند که در ابتدا ماموران امنیتی ورزشگاه جلوی او را گرفتند اما رونالدو شخصیت بالایش را نشان داد و از انها خواست تا این دختر نوجوان را راحت بگذارند. بدین ترتیب کریستیانو این نوجوان را بغل کرد و پیراهنش در جریان بازی را به او هدیه کرد.

این دختربچه در مورد این اتفاق با تلویزیون ایرلند صحبت کرد و گفت که رویایش در مورد ملاقات با فوق ستاره پرتغالی به تحقق پیوسته است. آدیسون بیان کرد:" اول از همه از روی نرده ها پریدم. بعد از آن به درون زمین دویدم اما ماموران امنیتی پشت سر من می دویدند و دو تایشان هم در دو طرفم بودند. فقط می دویدم. وقتی دو تای دیگر را دیدم، به سمت وسط زمین رفتم تا بتوانم آنها را دور بزنم. آنها من را گرفتند و فقط اسم رونالدو را فریاد می زدم. بعد از آن رونالدو برگشت، من را دید و به آنها گفت که من را رها کنند. او به سمتم آمد. شوکه شده بودم و گریه می کردم و گفتم:" لطفا می شود پیراهنت را به من بدهی؟ من هوادار دوآتشه تو هستم." در جوابم گفت:" حالت خوب است؟" وقتی که پدرم دید که رونالدو پیراهنش را در می آورد، شوکه شده بود. با خودم گفتم:" وای خدیا من، این رویای من است و بالاخره محقق شده است."

آدیسون در تیم زیر 13 ساله شلبورن بازی می کند و قطعا این لحظه را از یاد نخواهد برود. از سویی پرتغال به تساوی مقابل صربستان در بازی یکشنبه نیاز دارد تا صعود خود به جام جهانی را نهایی کند.

4125