روایتی درباره گزینه‌های جانشینی کریمی؛ تراکتور چگونه به سولدو رسید؟

روایتی درباره گزینه‌های جانشینی کریمی؛ تراکتور چگونه به سولدو رسید؟

پایگاه خبری فوتبالی- عضو هیات مدیره باشگاه تراکتور درباره پروسه مذاکره این باشگاه با گزینه‌های سرمربیگری این تیم توضیح داده است.

به گزارش فوتبالی، بعد از منتفی شدن حضور کریستین پانوچی در تراکتور، این شایعه در فضای مجازی منتشر شد که ماسیمو کاررا مربی مشهور ایتالیایی که سابقه مربیگری یوونتوس و تیم ملی ایتالیا در کارنامه‌اش دیده می‌شود، گزینه جدید باشگاه تبریزی است اما عضو هیات مدیره این باشگاه، چنین خبری را تکذیب کرده است.

هوشنگ نصیرزاده در بخشی از صحبتهایش با خبرنگار فوتبالی درباره این موضوع گفته است:" تنها مربی ایتالیایی که با او مذاکره کردیم پانوچی بود اما علیرغم توافق مالی و پذیرش برخی شروط او و تهیه بلیط از سوی باشگاه این مربی به ایران نیامد تا ما سراغ سایر گزینه‌هایمان برویم که کاررا در بین آنها نبود و اریکسون، تونی اولیویرا و پسرش و زوانیمیر سولدو گزینه‌های ما بودند"

در حالی که برخی کانال‌های طرفداری تراکتور در فضای مجازی، امیدوار به بازگشت تونی اولیویرا به تبریز بودند اما صحبتهای نصیرزاده نشان می‌‌دهد که چرا امکان همکاری تراکتور با این مربی فراهم نشد:" تصمیم گرفتیم به احترام درخواست هواداران تراکتور با پسر اولیویرا مذاکره کنیم. او گفت باید پایه پیشنهادتان به من یک میلیون یورو باشد تا بعد مذاکره کنیم. این در حالی بود که او در لیگ برزیل مربیگری کرده و نتایج خوبی کسب نکرده بود. پس از این برخی گفتند پدر و پسر را با هم بیاورید که مجدد از پسر اولیویرا سوال کردیم دستمزد پدرش چقدر است که گفت مبلغ پایه پدرم هم 600 تا 700 هزار یوروست. پرداخت چنین مبلغی در چنین مقطعی در توانایی باشگاه نبود و می‌توانست فشار مالی زیادی به مالک وارد کند به همین دلیل تصمیم گرفتیم مذاکرات با تونی و پسرش را ادامه ندهیم."

بعد از منتفی شدن حضور پانوچی، اریسکون و اولیویرا در تبریز، تراکتور سراغ زوانیمیر سولدو رفت و با او به توافق ابتدایی رسیده است. بخش پایانی صحبتهای نصیرزاده را بخوانید:" با این مربی کروات به توافق اولیه رسیدیم و او قرار است فردا با حضور در ایران و بازدید از امکانات باشگاه و پس از انجام مذاکرات نهایی و حصول توافقات لازم با تراکتور قرارداد امضا کند."

7655