مدیرعامل نساجی: الهامی و بنیادی‌فر به هم آلرژی دارند/ از کمیته داوران عذرخواهی کردیم

مدیرعامل نساجی: الهامی و بنیادی‌فر به هم آلرژی دارند/ از کمیته داوران عذرخواهی کردیم

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل باشگاه نساجی توضیحاتی را در خصوص محرومیت سرمربی این تیم ارائه کرد.

به گزارش فوتبالی، ایزد سیف‌الله‌پور در خصوص محرومیت 6 جلسه‌ای ساکت الهامی و جریمه 100 میلیونی او اظهار داشت: ضمن تشکر از کمیته انضباطی، پس از ابلاغ حکم لایحه‌ای نوشتیم و به کمیته استیناف دادیم. در اینکه سرمربی ما عصبی بوده شکی نیست، اما از کمیته داوران هم عذرخواهی کردیم.

وی افزود: اساس کار باشگاه نساجی احترام به قانون است و زیبنده ما نیست که از طرف کمیته انضباطی ابلاغیه‌ای برای ما صادر شود. همین اتفاق در بازی با لبنان هم افتاد. ما باید خودمان تجدیدنظر کنیم که چنین اتفاقاتی نیفتد، اما انتظار داریم کمیته استیناف هم تجدیدنظر کند چون این اتفاق اولین بار است که برای باشگاه نساجی می‌افتد. با توجه به فشار زیادی که روی بخش خصوصی وجود دارد، امیدواریم کمیته استیناف نگاه رئوفانه‌ای داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه نساجی در پاسخ به این سؤال که آیا ساکت الهامی برای کنترل عصبانیت روی خودش کار می‌کند، گفت: دقیقا اعتقاد خودش هم همین است. او دل رئوفی دارد، جالب است که 4 بار کارت گرفته و هر چهاربار هم توسط موعود بنیادی‌فر این اتفاق افتاده است. هر دو طرف بهم آلرژی دارند و امیدوارم این آلرژی برطرف شود. ایکاش این اتفاقات نمی‌افتاد، الهامی قطعا روی خودش کار می‌کند. روزهای خوبی در انتظار او خواهد بود. امیدواریم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

وی در گفت‌وگو با تهران ورزشی در مورد اینکه امید به بخشش ساکت الهامی دارند، اظهار داشت: انسان به امید زنده است، امیدواریم کمیته استیناف به سوابق و گذشته باشگاه نساجی نگاه کند. سال گذشته از هفته دوم که مقابل تراکتور قرار گرفتیم در خیلی از بازی‌ها داوران کم‌لطفی داشتند و خیلی جاها اعتراض نکردیم. در 9 بازی اتفاقاتی افتاد که اگر ساکت الهامی نبود، سقوط می‌کردیم. خواهش می‌کنم چون برای باشگاه نساجی برای اولین بار بوده کمیته استیناف نگاه رئوفانه‌ای داشته باشد.

سیف‌الله‌پور تصریح کرد: برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم، در این چند روز دل همه را شاد کردند، امیدوارم اتفاقات خوبی بیفتد و طارمی برگردد. هر چند که باید به نظر سرمربی احترام گذاشت. امیدوارم بعد از بازی سوریه جشن صعود بگیریم.

6641