امیدواری ستاره آلمانی رئال مادرید به فتح تمامی جام‌ها

امیدواری ستاره آلمانی رئال مادرید به فتح تمامی جام‌ها

پایگاه خبری فوتبالی - تونی کروس ستاره آلمانی رئال مادرید اعتراف کرد که شروع ضعیفی در این فصل داشته، اما رفته رفته توانسته به شرایط آرمانی بازگردد و حالا وضعیت خوبی دارد. 

به گزارش فوتبالی، ستاره سابق بایرن مونیخ ابتدای فصل را به خاطر مصدومیت از دست داد، اما توانست در ادامه برای لوس بلانکوس به میدان برود و حالا معتقد است که بازی‌های ملی در زمان خوبی فرا رسیده است و او می‌تواند کمی استراحت کند. 

به نقل از مارکا، کروس در گفت و گویی با رئال مادرید تی‌وی گفت: "حالم خوب است. کمی طول کشید تا به طور کامل از مصدومیت رهایی پیدا کنم، اما حالا می‌بینم که حالم خوب است. می‌توانم از بازی‌های ملی به عنوان تعطیلات استفاده کنم. تقریبا در تمامی 6 دیدار اخیر بازی کرده‌ام و حالا نیاز دارم تا کمی استراحت کنم" 

کروس در ادامه گفت: "از گلزنی خوشم می‌آید، اما اینجا نیستم که گل بزنم. باید کارهای مهم دیگری برای تیم انجام بدهم. زیاد گل نمی‌زنم، اما از گلزنی در سانتیاگو برنابئو بسیار لذت می‌برم. هدف ما در این فصل فتح تمامی جام‌هاست. در این باشگاه شما می‌خواهید که در تمامی رقابت‌ها برنده شوید. از نظر من، اول باید شرایط جسمی بازیکنان بهبود پیدا کند تا مصدومین کمتری در ادامه فصل داشته باشیم."

4416