دژاگه: مشکلی برای صعود به جام جهانی نداریم/ کمی از تیم ملی دلگیر هستم

دژاگه: مشکلی برای صعود به جام جهانی نداریم/ کمی از تیم ملی دلگیر هستم

پایگاه خبری فوتبالی- ملی پوش سابق فوتبال ایران از نحوه پایان کارش در عرصه ملی گلایه مند است و اعتقاد دارد که می شد بهتر از این ها با او رفتار کرد.

به گزارش فوتبالی، اشکان دژاگه بعد از سه فصل حضور در تراکتور، در ماههای پایانیِ سال آخر قراردادش جدایی ناگهانی و بحث برانگیزی از این تیم داشت. او الشحانیه را برای این فصل باشگاهی انتخاب کرده و راهی قطر شد تا با این تیم برای صعود به لیگ ستارگان قطر تلاش کند. بعد از ماه ها سکوت خبری، اشکان دژاگه امشب در گفت و گوی آنلاین با شب های فوتبالی صحبت های جالبی در مورد دلخوری اش از تیم ملی و دلایل جدایی از تراکتور انجام داد که در ادامه می خوانید:

تصمیم برای حضور در قطر درست بود

تصمیم گرفتم که امسال به قطر برگردم و با تیم الشحانیه قرارداد ببندم. انشالله که بتوانم به این تیم کمک کنم و بتوانیم به لیگ بالاتر صعود کنیم. من هر روز خدا را شکر می کنم چون به کمک خانواده و مدیربرنامه ام همیشه تصمیمات درستی گرفتم. این بار هم تصمیم فکر می کنم تصمیم درستی گرفتم که به قطر آمدم.
برای خیلی ها شاید عجیب باشد که من به لیگ یک قطر آمدم. من خیلی وقت بود که با تیم الشحانیه در تماس بودم حتی پیش از اینکه به تراکتور ملحق شوم. امسال قسمت شد و پس از صحبت با بدنساز ایرانی این تیم متوجه شدم که تلاش زیادی برای صعود به لیگ برتر در سال جاری دارند و خیلی دوست دارند که من هم در تیم شان باشم. با فکر و صحبت هایی که داشتم این تصمیم را گرفتم و خدا را شکر راضی هستم.

با این تیم به جام جهانی می رویم

بازی های تیم ملی را صد در صد دنبال می کنم؛ بازی دیروز، بازی سختی بود چون بازی مقابل چنین تیم های آسان نیست. به بچه ها خسته نباشید می گویم. خدا را شکر خوب جلو می روند و فکر می کنم صد در صد با این تیم و بازیکنان به جام جهانی صعود می کنیم.

تیم ملی؟ کمی دلگیر هستم!

من جا داشتم که هنوز برای تیم ملی بازی کنم. این انگیزه را چند سال پیش داشتم و همیشه باعث افتخارم بود که پیراهن تیم ملی را پوشیده و برای کشورم بازی کنم. من انتظار بازی خداحافظی نداشتم و هیچ گاه این حرف از جانب من مطرح نشده ولی شاید از سوی نفرات دیگری مطرح شده باشد. بازیکنانی بزرگتر از من بازی خداحافظی نداشتند. ولی انتظار داشتم بعد از این همه بازی کردن با جان و دل برای تیم ملی، حداقل با یک تلفن این تصمیم را به من بگویند.همیشه این گونه بوده که یک مربی بیاید و بخواهد تیم را عوض کند و بازیکنان جوانتر را بیاورد. حداقل انتظار من این بود که زنگ زده و بگویند که چنین تصمیمی دارند ولی این اتفاق نیفتاد. حقیقتش را بخواهید از این موضوع کمی دلگیر هستم. ولی بازهم می گویم که خدا را شاکرم که با افتخار 8 سال برای تیم ملی بازی کردم.

مشکلی برای صعود به جام جهانی نداریم

ماشالله با بازیکنانی که در این مدت داشته ایم و لژیونرهای موفقی هم داریم که همیشه به آنها افتخار می کنیم، نقطه ضعفی به آن صورت نداریم. بازی های مثل دیروز عادی است و از این اتفاقات می افتد. در طول 90 دقیقه ایران فقط بازی کرد و لبنان روی یک اتفاق و شانس گل زد. این اتفاقات اگر بیفتند، گل زدن به این تیم ها در چنین زمین هایی سخت است. در این گروه تیم صد در صد به جام جهانی می رود. باید در مورد پله های بعدی برنامه ریزی کنیم. بچه ها نشان داده اند که آسیا همیشه اولیم و باید سعی کنیم روی این کار کنیم که بچه ها در جام جهانی طلسم شکنی کرده و به مرحله بعدی صعود کنند. به نظرم این مهمترین کاری است که روی آن باید کار کنیم.

جدایی ناگهانی و زودتر از موعد از تراکتور؟

اتفاق خاصی که... من سه سال آن جا بودم. در اینستاگرام هم از هواداران تراکتور تشکر کردم. تراکتور باشگاه بزرگی است و افتخار می کنم که آن جا بازی کردم. متاسفانه آخرین سال کمی در باشگاه اذیت شدیم و آن حرفه ای گری لازم را نداشتند که تصمیم گرفتم جدا شوم.

7474