صحبت‌های بازیکنان پیکان پس از پیروزی مقابل ذوب‌آهن

صحبت‌های بازیکنان پیکان پس از پیروزی مقابل ذوب‌آهن

پایگاه خبری فوتبالی- دو بازیکن تیم فوتبال تیم پیکان پس از برتری مقابل ذوب‌آهن توضیحاتی ارائه کردند.

به گزارش فوتبالی، علیرضا کوشکی پس از برتری یک بر صفر مقابل ذوب‌آهن در دیدار معوقه هفته سوم لیگ برتر اظهار داشت: با این پیروزی، مزد زحمات خود را گرفتیم. همه بچه‌ها واقعاً از جان و دل مایه گذاشتند. دیدار خیلی سختی بود که به نظر من لایق 3 امتیازش بودیم. تیم ما با این برد می‌تواند اعتماد به نفس خوبی برای دیدارهای آینده بگیرد.

وی در مورد اینکه امسال برخلاف سال گذشته که مهدی تارتار چندان اعتقادی به بازیش نداشت، بیشتر به زمین می‌رود و به مهره‌ای قابل اتکا برای پیکان تبدیل شده است، توضیح داد: سال گذشته هم خوب کار می‌کردم اما مربیگری سلیقه‌ای است. به هر طریقی به سلیقه مهدی تارتار نمی‌خوردم. اما خدا را شکر سرمربی بالای سرم است که می‌توانم هر خواسته‌ای در زمین دارم، زیر نظر وی انجام بدهم.

گلزن پیکان در خصوص قرار گرفتن این تیم همراه با استقلال در صدر جدول و احتمال حفظ این روند، گفت: اکنون در هفته چهارم لیگ هستیم و خیلی زود است بخواهیم درباره این مسائل صحبت کنیم. خدا را شکر پیکان به شخصیتی رسیده که همه می‌دانند وقتی مقابل آن به زمین می‌روند با تیمی بسیار قوی بازی دارند و کار سختی خواهند داشت.

همچنین اسماعیل بابایی در مورد برتری پیکان در این مسابقه جنجالی اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم این بازی خوب را با یک پنالتی ببریم. هر دو تیم خوب فوتبال بازی کردند اما توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم.

وی در مورد صحنه پنالتی تیم پیکان عنوان کرد:‌ صددرصد اعلام پنالتی درست بود زیرا بازیکنان حریف هیچ اعتراضی نکردند. در مورد پنالتی ذوب‌آهن هم که داور آن را برگرداند، باید بگویم کادر فنی این تیم افرادی با شخصیت و منطقی هستند. اگر خودشان صحنه را ببینند، متوجه می‌شوند پنالتی نبود. کمک داور دستش روی ویبره رفت و به همین دلیل داور تصور کرد کمکش پنالتی گرفته اما پس از صحبت با یکدیگر کمک داور به اکبریان گفت خطا به سود پیکان بوده است. 

هافبک تیم پیکان گفت: محمد خدابنده‌لو در آن صحنه پای بازیکن ما را زد و خدا را شکر داور تصمیمش را بازگرداند.

بابایی در مورد روند صعودی خودروسازان توضیح داد: از ابتدای فصل خیلی خوب تمرین و بازی کردیم. با وجود جوانی تیم با تجربه‌ای داریم و همه نفرات پیکان با انگیزه هستند. خیلی آینده تیم‌مان را روشن می‌بینم و امیدوارم بتوانیم بهترین نتایج را کسب کنیم.

وی در خصوص تقابل با تیم مهدی تارتار که فصل گذشته روی نیمکت پیکان می‌نشست، گفت: وی به گردن من خیلی حق دارد. اما دوست داشتم مقابل تیم تارتار خوب بازی کنم. خدا را شکر با گرفتن یک پنالتی توانستم برای پیکان مثمن‌ثمر باشم. 

هافبک پیکان در مورد احتمال ادامه یافتن روند خوب تیم پیکان گفت: هر بازی با انگیزه‌تر از دیدارهای قبلی هستیم. تیم منسجمی داریم و ان‌شاءالله در ادامه هم بتوانیم خوب نتیجه بگیریم.

بابایی در خصوص اینکه احتمال دارد گلش در بازی با تراکتور به عنوان یکی از بهترین گل‌های فصل معرفی شود، پاسخ خداد: آن شوت را خیلی خوب زدم. شانس هم دخیل بود که توپ وارد سه کنج دروازه شد. منطقی این بود که از آن فاصله شوت نزنم اما خدا را شکر چنین تصمیی گرفتم و توپ هم خوب جایی رفت.

وی در خصوص اینکه به عنوان یک گیمر حرفه‌ای شناخته می‌شود، توضیح داد: چه کسی این را گفته (باخنده) درست است. من خیلی خوب و حرفه‌ای فیفا بازی می‌کنم. 

7474