بیاتلو: به صورت غیررسمی در پدیده هستم/ آرزو می کنم تیم شهر امام رضا به جایگاه خودش برگردد

بیاتلو: به صورت غیررسمی در پدیده هستم/ آرزو می کنم تیم شهر امام رضا به جایگاه خودش برگردد

پایگاه خبری فوتبالی- مربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: این تیم آسیایی بوده و آرزو می‌کنیم تیم شهر امام رضا به جایگاه خودش برگردد.

به گزارش فوتبالی، وحید بیاتلو در حاشیه دیدار معوقه تیم دو تیم پیکان و ذوب‌آهن اظهار داشت:‌ هفته بعد پدیده با ذوب‌آهن بازی دارد. آمدم تا این دیدار را ببینم و آنالیز کنم تا ببینیم شرایط ذوب‌آهن چگونه است.

مربی پدیده در مورد همکاری با این باشگاه عنوان کرد: اکبر میثاقیان و اعضای کادر فنی را دوست دارم و رفاقت قدیمی با هم داریم. او از من دعوت کرد و من هم به صورت غیر رسمی رفتم. قراردادی نبسته‌ام. این تیم برای شهر امام رضا و میثاقیان هم دوست خوب و بزرگ ما است. به صورت غیر رسمی کمک می‌کنیم. ان‌شاالله این تیم خوب که در این 3-2 سال هزینه کرده و سهمیه آسیایی گرفته، شرایطش خوب شود.

بیاتلو در مورد اینکه آیا مشکلات پدیده برطرف شده است، گفت:‌ رضا مهاجری هم زحمت کشیده بود و بحث‌هایی با باشگاه به وجود آمد که رفت. این در دنیای فوتبال طبیعی است. اکبر میثاقیان آمد و شرایط تیم ثابت نبود. کارهای خوبی انجام دادند و تیم را متحد کردند. بازیکنان تیم هم بچه‌های خوب و سالمی هستند و از نظر فنی هم اکثراً با تجربه. در این 4-3 جلسه هم شرایط خوبی داشتند و رفته رفته شرایط‌شان خوب می‌شود. اگر باشگاه کیفیت امکانات را بهتر کند قطعاً نتیجه هم به دنبال خواهد داشت. تازه اول فصل است.

وی در مورد دیدار دوستانه پدیده با پرسپولیس اظهار داشت: ما بازی خیلی خوبی را با تیم قدرتمند گل‌گهر انجام دادیم. میثاقیان تیم را دو دسته کرد. یک تیم با گل‌گهر بازی کرد و تیم دیگر فردا با پرسپولیس بازی می‌کند. بعد از باز شدن پنجره، هفتمین جلسه‌ای بود که بازیکنان با هم بودند. فکر می‌کنم الان پیش‌فصل پدیده است. فردا هم با پرسپولیس بازی می‌کنیم تا کادر فنی بازیکنان را محک بزند.

بیاتلو در مورد اینکه حمیداوی اعلام کرده اگر تیم رتبه یک رقمی به دست نیاورد آن را هبه می‌کند، عنوان کرد: بازیکنان با تجربه‌ای در تیم هستند. نواقصی در بعضی پست‌ها هست اما تیم پتانسیل دارد. همه چیز فنی نیست و امکانات خیلی مهم است. مسائلی مانند پرداختی بازیکنان، شرایط روحی و ثبات تیم، کمک می‌کند. باید بین هیأت فوتبال، استانداری و باشگاه اتحاد به وجود بیاید. حیف است چون این تیم آسیایی بوده. ما هم آرزو می‌کنیم تیم شهر امام رضا به جایگاه خودش برگردد.

وی در مورد وضعیت قراردادی با پدیده گفت: قراردادی امضا نکرده‌ام. میثاقیان از من دعوت کرد. همینطور که سال گذشته او در ساوه کنار ما بود و کمک کرد، من هم امسال به او کمک می‌کنم. میثاقیان استاد ما است. اگر شرایط مهیا شود همکاری را ادامه می‌دهیم. در غیر این صورت تا اینجا خالصانه کار کرده‌ام. هنوز صحبتی در مورد مسائل مالی نکرده‌ایم. خودم شرایطی دارم که اگر فراهم شود کار می‌کنم.

7474