اعتماد و حمایت کامل مدافع سابق ژرمن‌ها به نویر: می‌تواند تا 40 سالگی بازی کند

اعتماد و حمایت کامل مدافع سابق ژرمن‌ها به نویر: می‌تواند تا 40 سالگی بازی کند

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع سابق مانشافت و باواریایی ها در مصاحبه ای در ارتباط با دروازه بان این باشگاه و تیم ملی آلمان صحبت و از او حمایت کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، کاپیتان سابق بایرن مونیخ و تیم ملی فوتبال آلمان ضمن تمجید از مانوئل نویر، اعلام کرده که این دروازه بان می تواند تا چهل سالگی در همین سطح به فوتبال بازی کردن ادامه دهد.

مانوئل نویر یکی از برترین گلرهای تاریخ فوتبال شناخته می شود که با وجود حضور در سن سی و پنج سالگی، همچنان از آمادگی ویژه ای در چهارچوب دروازه آلمان و بایرن مونیخ قرار دارد.

فیلیپ لام که سابقه انجام دویست و نود و یک مسابقه در کنار مانوئل نویر را در کارنامه خود دارد، ضمن تمجید از همبازی سابقش، اعلام کرد که نویر می تواند تا پنج سال دیگر نیز در فوتبال حرفه ای حضور داشته باشد و ادامه داد:

"من به مانوئل برای انجام هر کاری اعتماد دارم. او یک مرد بزرگ، یک دروازه بان کلاس جهانی و شاید بهترین دروازه بانی که تا به حال بوده، باشد. او معمولا همیشه آماده است."

لازم به ذکر است که مانوئل نویر تا سال 2023 با باشگاه بایرن مونیخ قرارداد دارد و تا کنون پنج مرتبه به عنوان بهترین دروازه بان دنیا و پنج مرتبه نیز به عنوان بهترین دروازه بان اروپا انتخاب و معرفی شده است.

9404