صحبت‌های جنجالی مدیر سابق و ابعاد تازه‌ای از کالچوپولی/ موجی: طرفدار ناپولی‌ام چون...!

صحبت‌های جنجالی مدیر سابق و ابعاد تازه‌ای از کالچوپولی/ موجی: طرفدار ناپولی‌ام چون...!

پایگاه خبری فوتبالی - مدیر سابق بیانکونری که دوران مدیریتش با موفقیت ها و البته حواشی بسیاری همراه بود، اخیرا در مصاحبه ای که داشته، حرف های عجیبی بر زبان آورده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، لوچیانو موجی، مدیر  سابق یوونتوس که بارها در برابر سؤالات مشابه در خصوص کالچوپولی و مافیای فوتبال قرار گرفته، این بار نیز پاسخ این سوال را به گونه دیگری داد و در خصوص حال و روز این روزهای بیاکونری و مدیران این باشگاه نیز صحبت کرد که نشان از عدم رضایت و البته نبود ارتباط صمیمانه او با مدیریت فعلی باشگاه است. موجی می گوید:

"من از صحبت کردن در مورد این داستان خسته شده ام، با این حال مردم آهسته آهسته نظر و عقیده خود را در این مورد تغییر می دهند. البته برای من چندان مهم نیست و جذابیتی ندارد؛ برایم مهم نیست که چه کسی مرا فریب داده اما وجدانم راحت است. همین کافی است که در دادگاه، فیلم های مربوطه و قرعه های داوری دستکاری کرده اند؛ این درست است که مرا مافیا خطاب می کنند اما می دانید حقیقت این است که این فوتبال است، فوتبال این طور است. مردم حتی اگر بدانند که این داستان چطور پیش رفت، باز دوست دارند که مرا مقصر جلوه کنند. دادگاه برای ضربه زدن به یووه برگزار شد نه تنها برای کوبیدن من."

موجی ادامه داد:

"به طور مثال در خصوص کوردوبا، مدافع سابق اینتر که گفتند هیچ اهمیتی نمی دهند، واقعا ما در مورد چه چیزی صحبت می کنیم. تنها حقیقتی که وجود دارد این است که همه چیز برای ضربه زدن به یووه بود. من، خدای زمینی فوتبال ایتالیا!؟ نگاه کنید که ما مقابل فدراسیون و مسئولین بودیم و من خیلی ساده بگویم فقط از خودم دفاع کردم؛ هیچ خدایی نبودم. زمانی که پاپ ژان پل دوم فوت کرد، من تصمیم گرفتم بازی را یک روز به تعویق بیاندازم اما در نهایت این بازی با بیست روز تأخیر برگزار شد و میلان توانست کاکا که مصدوم بود را این بار در اختیار داشته باشد اما همه تقصیر را به گردم من انداختند که می خواهم تیم با قدرت بیشتری بازیابی شود! من کسی را قربانی نکردم، من قربانی هستم اما دیگر برایم اهمیتی ندارد."

موجی درباره‌ی استیل یوونتوس کنونی گفت:

"چیزی به نام یووه دیگر وجود ندارد. بنابراین نباید دیگر از من بپرسید که چه چیزی بر سر سبک و سیاق یووه افتاده. من فقط این را بگویم که اگر جانی آنیلی این مدیریت را می دید، در قبر به خود می لرزید! برای امسال من طرفدار ناپولی هستم. از شهرها و از هواداران خوشم می آید. در گذشته هم از قهرمانی در ناپل بیشتر خوشم می آمد تا در تورینو."

9404