افشاگری یک رسانه: نقش ویژه ربات‌ها در کسب محبوبیت برای پروژه سوپرلیگ!

افشاگری یک رسانه: نقش ویژه ربات‌ها در کسب محبوبیت برای پروژه سوپرلیگ!

پایگاه خبری فوتبالی - بعد از گذشت ماه ها از مخالفت با برگزاری سوپرلیگ اروپا، حالا رسانه ها به اطلاعات جدیدی در خصوص نقش مهم ربات ها در این پروژه دست یافته و آن ها منتشر کرده اند.

به گزارش فوتبالی و طبق اعلام رسانه ال کافیدنشال و برخی دیگر از رسانه های ایتالیایی، بر اساس بررسی داده‌ های دیجیتال قرار بوده که هفتاد و دو ساعت بعد از اعلام رسمی راه اندازی پروژه سوپرلیگ اروپا در ماه آپریل، ربات‌ ها در توئیتر این پروژه را بسیار محبوب نشان دهند که این مسأله اتفاق نیفتاد و ربات‌ ها در انجام مأموریت خود ناموفق بوده‌ اند. بعد از تنها چهل و هشت ساعت، بیشتر باشگاه‌ ها کنار کشیدند و هواداران هم واکنش‌ های نسبتاً بدی از خود نشان دادند.

با بررسی داده‌ ها، مشخص شده نزدیک به هفت هزار ربات بدون هیچ دنبال کننده‌ ای، پیش از اعلام رسمی راه اندازی پروژه سوپرلیگ اروپا ساخته شده‌ اند و نزدیک به هجده هزار توئیت با هشتگ EstamosContigoPresi به معنای 'ما کنار تو هستیم' رئيس منتشر شده‌ اند. سه هزار و ششصد توئیت هم با جمله یکسان 'سوپرلیگ ایده خوبی است و فوتبال را متحول خواهد کرد' منتشر شده است. در کل اما بیش از دو میلیون توئیت از دویست و هفتاد و دو هزار حساب درباره پروژه سوپرلیگ اروپا بحث و تبادل نظر کردند که بیشتر آن‌ ها نظری منفی داشتند و در نهایت نیز ماجرا ناکام ماند.

9404