یکی از شاگردان سولشر در رادار یوونتوس/ مورد این‌بار پوگبا نیست

یکی از شاگردان سولشر در رادار یوونتوس/ مورد این‌بار پوگبا نیست

پایگاه خبری فوتبالی - وقتی صحبت از اهداف نقل و انتقالات یوونتوس به میان می آید، بازگشت پل پوگبا همواره یکی از گزینه های مورد بحث باقی می‌ ماند اما با این وجود، بیانکونری در حال بررسی شرایط هافبک دیگری از منچستر یونایتد است که ناامیدانه می خواهد اولدترافورد را ترک کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، یوونتوس همچنان به دونی فن ده بیک علاقمند است؛ کسی که روزهای سختی را در شمال انگلستان سپری می کند.

این مرد هلندی در تابستان 2020 با مبلغ سی و نُه میلیون یورو از تیم آژاکس آمستردام هلند به جمع شیاطین سرخ پیوست، اما زیر نظر اوله گونر سولشر، به ندرت به زمین مسابقه می رود و تمامی رؤیاهای خود را از دست رفته می بیند.

این بازیکن بیست و چهار ساله در تمامی رقابت‌ های این فصل تنها دو مرتبه بازی را شروع کرده؛ یکی در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا و دیگری در دیدارهای جام حذفی انگلیس و هیچ مسابقه ای در لیگ برتر فوتبال جزیره نبوده است.

یک رسانه ایتالیایی اخیرا چنین نوشته است:

"بانوی پیر در حال بررسی شرایط دونی فن ده بیک، بازیکن هلندی منچستر یونایتد است و تصمیم دارد مذاکرات ابتدایی خود را با مدیر برنامه های این بازیکن آغاز کند."

باید دید که آیا با مصدومیت اخیر و دوری نسبتا طولانی مدت پل پوگبا از مسابقات، سران شیاطین سرخ با خروج فن ده بیک موافقت می کنند یا نه و در سمت مقابل هم نباید فراموش کرد که کمبود نقدینگی در باشگاه یوونتوس تورین، به این معنی است که آن ها اصلاً نمی توانند در بازار نقل و انتقالات ریسک کنند؛ به همین دلیل است که در شرایط کنونی، بازیکنانی مانند اکسل ویتسل و دنیس زکریا، گزینه های واقعی تری برای حضور در جمع نفرات بیانکونری هستند.

9404