اسطوره آلمان و مونیخی‌ها: این 4 تیم مدعی فتح لیگ قهرمانان هستند

اسطوره آلمان و مونیخی‌ها: این 4 تیم مدعی فتح لیگ قهرمانان هستند

پایگاه خبری فوتبالی - اسطوره سابق بایرن مونیخ و فوتبال نام 4 تیم را به عنوان مدعیان اصلی فتح لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری اعلام کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، در حالی که چهار شب از رقابت های دور گروهی تورنمنت معتبر لیگ قهرمانان اروپا گذشت است، صعود بایرن مونیخ و یوونتوس به دور بعدی مسابقات قطعی شده و سایر تیم های مدعی نیز توانسته اند عملکرد مناسبی داشته باشند.

لوتار ماتئوس، اسطوره بایرن مونیخ و پیشکسوت و کارشناس فوتبال ژرمن ها در پاسخ به سؤالی در مورد تیم های مدعی فتح لیگ قهرمانان اروپا گفت:

"از دید من چلسی، لیورپول، منچستر سیتی و بایرن مونیخ مدعیان قهرمانی هستند. بارسلونا مشکلات خود را دارد و اتلتیکو مادرید همیشه تیم خطرناکی بوده است، اما آن ها به خوبی لیورپول یا منچستر سیتی نیستند."

نکته جالب در حرف های ماتئوس، عدم اشاره به نام تیم هایی مثل پاریسن ژرمن، رئال مادرید و یوونتوس می باشد. پاریسی ها با جذب لیونل مسی، سرخیو راموس و اشرف حکیمی و همچنین حفظ کیلیان امباپه در ترکیب تیم خود جزء مدعیان اصلی شناخته می شوند و رئال مادرید نیز با بازگشت کارلو آنچلوتی به راس کادر فنی کهکشانی ها، به دنبال بازگشت به روزهای خوب گذشته اش است.

9404