قابی دیدنی که به زودی در لیگ برتر انگلیس رخ می‌دهد

قابی دیدنی که به زودی در لیگ برتر انگلیس رخ می‌دهد

پایگاه خبری فوتبالی - استیون جرارد، اسطوره لیورپول به تازگی هدایت تیم استون ویلا را در لیگ برتر انگلیس بر عهده گرفته است و بدین ترتیب پس از مربیگری در لیگ اسکاتلند اکنون به لیگ برتر انگلیس آمده است و باید دید که عملکرد او در این لیگ به عنوان سرمربی به چه شکل خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، یکی از نکات جالبی که درباره مربیگری استیون جرارد وجود دارد این است که استون ویلا دقیقا یک ماه دیگر با لیورپول بازی خواهد داشت و بدین ترتیب استیون جرارد با تیمی که سالیان سال در آن توپ می زد و تبدیل به اسطوره آن شده بود، اکنون در قامت سرمربی روبرو می شود و با یورگن کلوپ جدال خواهد داشت. جدال کلوپ و استیون جرارد در لیگ برتر انگلیس می تواند جالب باشد و این همان قاب جذابی است که قرار است به زودی در لیگ برتر انگلیس رخ دهد.

استون ویلا در حال حاضر با 10 امتیاز در جایگاه شانزدهم لیگ برتر انگلیس قرار دارد و باید دید که با حضور استیون جرارد روند نتیجه گیری این تیم به چه شکل خواهد بود. مدیران استون ویلا از ترس اینکه این تیم در جایگاه سقوط قرار بگیرد، استیون جرارد را به عنوان سرمربی خود انتخاب کردند تا در روند این تیم تغییری حاصل شود.

1470