مشخص شدن پنج گزینه رونالدو در صورت ترک منچستریونایتد

مشخص شدن پنج گزینه رونالدو در صورت ترک منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - بحران ورزشی منچستریونایتد ممکن است که روی کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تاثیر بگذارد و این بازیکن خیلی زودتر از حد انتظارات از اولدترافورد خارج شود.

به گزارش فوتبالی، اکسپرس گزارش داده است که اگر یونایتد سهمیه چمپیونزلیگ را نگیرد، جدایی رونالدو در پایان فصل قطعی است چرا که ستاره پرتغالی نمی خواهد در تورنمنتی نظیر لیگ اروپا بازی کند و چنین تورنمنتی را در سطح و شان خود نمی داند.

سان روز پنجشنبه لیستی از گزینه های احتمالی رونالدو را در صورت ترک منچستریونایتد منتشر کرده است. گزینه اول می تواند منچسترسیتی باشد، تیمی که رونالدو قبل از پیوستن به یونایتد در یک قدمی پیوستن به آن بود. گزینه دوم می تواند بازگشت رونالدو به رئال باشد که البته اولویت رئالی ها روی خرید امباپه است و بعید است که به بازگرداندن رونالدو فکر کنند. گزینه سوم پی اس جی است که می توانند زوج رویایی مسی - رونالدو را در خط حمله تیمشان محقق کنند و یک اتفاق شگفت انگیز را رقم بزنند. گزینه چهارم می تواند اسپورتینگ باشد که بدین ترتیب کریستیانو می تواند به باشگاهی برگردد که در آن به دنیای فوتبال معرفی شده است. گزینه آخر نیز حضور در لیگ آمریکا و تیمی نظیر اینتر میامی با مدیریت دیوید بکام است.

رونالدو قراردادی دو ساله با قابلیت تمدید برای یک فصل دیگر را با منچستریونایتد امضا کرده و دستمزدی بین 25 تا 30 میلیون یورو را دریافت می کند.

4125