قدوس جانشین طارمی در ترکیب تیم ملی

قدوس جانشین طارمی در ترکیب تیم ملی

پایگاه خبری فوتبالی- برنامه سرمربی تیم ملی برای پر کردن جای خالی طارمی، همان چیزی بود که طی روزهای گذشته بارها و بارها به آن اشاره شده بود.

به گزارش فوتبالی، ترکیب تیم ملی برای بازی با لبنان مشخص شد که بر اساس آن، علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، وحید امیری، شجاع خلیل‌زاده، کنعانی‌زادگان، احمد نوراللهی، سعید عرت اللهی، علیرضا جهانبخش، علی قلی‌زاده، سامان قدوس و سردار آزمون 11 بازیکنی هستند که از ابتدا به میدان خواهند رفت.

پیش از این گفته می‌شد که اسکوچیچ در نبود طارمی، دو نقشه در ذهن دارد. نقشه اول استفاده از یکی از مهاجمانش – کریم انصاری‌فرد – در کنار سردار آزمون بود و نقشه دوم بازی دادن به سامان قدوس در ترکیب اصلی.

قدوس که در دو بازی قبلی تیم ملی جایی در میدان نداشت و به این موضوع واکنش نشان داده بود، حالا این فرصت را دارد که جلوی لبنان، از ابتدا در زمین حضور داشته باشد.

او جدا از آنکه به عنوان یک هافبک بازیساز، بازیکن بسیار باکیفیتی محسوب می‌شود، سابقه بازی به عنوان مهاجم را هم داشته و حالا باید دید اسکوچیچ چه برنامه‌ای برای هافبک برنتفورد در نظر گرفته و آیا از او در کنار آزمون استفاده خواهد کرد یا اینکه این بازیکن به عنوان یکی از هافبکهای تیم ملی، جلوی لبنان بازی می‌کند.

1984