قطعی شدن جدایی قرضی بازیکن جوان بارسلونا در زمستان

قطعی شدن جدایی قرضی بازیکن جوان بارسلونا در زمستان

پایگاه خبری فوتبالی - با بازگشت ژاوی هرناندز به بارسلونا به نظر می رسید که شرایط برای برخی بازیکنان مغضوب کومان تغییر پیدا می کند و آنها در پروژه جدید نقشی پررنگ تر خواهند داشت.

به گزارش فوتبالی، یکی از این نفرات الکس کویادو بود که در این فصل بازی نکرده است و بحث جدایی قرضی وی در تابستان به صورت جدی مطرح بود. انتقال کویادو به بروژ محقق نشد و مذاکرات وی در آخرین ساعات با تیم شفیلدیونایتد هم به نتیجه نرسید.

هر چند که هدف این بازیکن موفقیت در بارسلونا است اما این اتفاق امکان پذیر به نظر نمی رسد. حالا رادیو کاتالونیا گزارش داده است که بارسا در تلاش است تا در زمستان برای وی مشتری پیدا کند. مشکل این جاست که این بازیکن در بارسلونای بی هم بازی نکرده است چرا که بارسا در این فصل تصمیم گرفت که او را در لیست تیم بزرگسالان قرار بدهد. بارسا امیدوار است که کویادو در انتقال قرضی خود بتواند بدرخشد و برای تابستان آینده بتواند برای خود مشتری پیدا کند. باشگاه و وکلای این بازیکن 22 ساله با پیشنهادهایی از جانب باشگاه های مختلف اروپایی مطرح شده اند و حالا باید دید که خود این بازیکن و بارسلونا چه گزینه ای را پیدا می کنند که برایشان به ایده آل ترین گزینه تبدیل شود.

4125