محروس: رنج سوریه و عراق مشابه است/ روی کاغذ شانس صعود داریم

محروس: رنج سوریه و عراق مشابه است/ روی کاغذ شانس صعود داریم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم ملی فوتبال سوریه از رنج‌های مشابه این تیم و تیم ملی عراق گفت و اینکه سوری‌ها همچنان برای صعود امید دارند.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی فوتبال سوریه با یک امتیاز قعرنشین جدول رده‌بندی گروه A مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 در قاره آسیاست. این تیم امروز در پنجمین بازی‌اش در این چارچوب در قطر میهمان عراق خواهد بود.

نزار محروس سرمربی تیم ملی سوریه در نشست خبری پیش از بازی با عراق گفت: شرایط تیم سوریه مشابه تیم عراق است و هر دو تیم از نتایج نامناسب رنج می‌برند. شرایط ما پس از شکست در آخرین بازی برابر لبنان بسیار سخت است، اما همچنان روی کاغذ برای قرار گرفتن در رده سوم جدول و صعود به جام جهانی 2022 شانس داریم. ما برای انجام یک بازی خوب برابر تیم عراق مصمم هستیم.

وی افزود: ما از کمبود هماهنگی در تیم سوریه رنج می‌بریم، زیرا در جمع‌آوری همه بازیکنان در اردو مشکل داریم. همه می‌دانند که بیشتر بازیکنان تیم ملی سوریه در لیگ‌های خارجی بازی می‌کند و برخی از آنها دو روز قبل از بازی به ما پیوستند. در بیشتر بازی‌های گذشته نمایش خوبی داشتیم، اما نتایج به دست آمده برعکس بودند. امیدوارم در بازی فردا با عراق به رقابت در گروه بازگردیم. این بازی برای هر دو تیم سوریه و عراق سخت خواهد بود.

در جدول رده‌بندی گروه A مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 در قاره آسیا ایران با 10 امتیاز صدرنشین است و عراق و سوریه به ترتیب با سه و یک امتیاز رتبه‌های پنجم و ششم جدول را در اختیار دارند.

۴۱۵۴