پست اینستاگرامی رونالدو در کنار دوست قدیمی‌اش در رئال مادرید

پست اینستاگرامی رونالدو در کنار دوست قدیمی‌اش در رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی پرتغال در این فیفادی در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در منطقه اروپا پنجشنبه شب ساعت 23:15 به وقت ایران به مصاف ایرلند می رود و باید دید که در این بازی چه عملکردی خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو به عنوان کاپیتان تیم ملی پرتغال همواره نقش ویژه ای در موفقیت های این تیم داشته است به طوری که کمتر کسی است که نقش رهبری او را در رقابت های یورو 2016 که منجر به قهرمانی پرتغال در آن بازی ها شد، از یاد برده باشد.

رونالدو به همراه تیم ملی پرتغال سابقه قهرمانی در رقابت های لیگ ملت های اروپا را هم دارد و بدین ترتیب نمی توان گفت که دوران او در تیم ملی پرتغال موفقیت آمیز نبوده است چرا که رونالدو در حال حاضر آقای کل تاریخ فوتبال ملی نیز هست.

رونالدو به تازگی و پیش از بازی پنجشنبه شب مقابل ایرلند با انتشار عکسی از خود در کنار په په در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام نوشت:"آماده برای فردا، به پیش"

رونالدو و په په از زمانی که هر دو در رئال مادرید حضور داشتند، رفاقتی ویژه با هم داشتند و این رفاقت هنوز هم ادامه دارد و این دو در تیم ملی پرتغال هم این رفاقت را ادامه داده اند.

1470