قوانین ویژه ژاوی در بارسلونا؛ از ساعت ورود تا ممنوعیت دوچرخه سواری!

قوانین ویژه ژاوی در بارسلونا؛ از ساعت ورود تا ممنوعیت دوچرخه سواری!

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز که پیش‌تر سرمربی السد قطر بود، پس از اخراج رونالد کومان و دوره موقتی که سرخی بارخوان سرمربی بارسلونا بود، اکنون به عنوان سرمربی بارسلونا کار خود را شروع کرده است.

به گزارش فوتبالی، در حقیقت ژاوی هرناندز پس از دوشنبه گذشته که به طور رسمی در ورزشگاه نیوکمپ و مقابل هواداران بارسلونا معارفه شد، کار خود را در این باشگاه آغاز کرده است و در تمرینات این تیم حضور پیدا کرده است و به دنبال این است که ادامه فصل بارسلونا بهتر از آنچه که تاکنون گذشته رقم بزند.

ژاوی قوانین ویژه ای را در بارسلونا به اجرا در آورده است تا بدین ترتیب بتواند نظم را به این تیم برگرداند و روند نتیجه گیری این تیم را به مرور زمان بهبود ببخشد.

به گفته خاوی میگل، خبرنگار نزدیک به باشگاه بارسلونا، ژاوی 6 قانون جدید را در بارسلونا به اجرا درآورده است که این قوانین ویژه و نسبتا سختگیرانه عبارتند از:

1- بازیکنان ۱/۵ ساعت قبل از شروع تمرین و کادر فنی دو ساعت قبل از آن باید در تمرین حضور داشته باشند.

2- بازیکنان طبق منوی غذایی که توسط متخصص تغذیه تعیین می شود، باید در شهرک ورزشی غذا صرف کنند.

3- اعمال جریمه در صورت تاخیر بازیکنان در تمرین؛ اتفاقی که پس از رفتن لوئیز انریکه نادیده گرفته شد. هر چه تاخیر بیشتر باشد، جریمه بیشتر است. این جریمه برای بار اول ۱۰۰ یورو است و در صورت تکرار آن ۱۰۰ یورو افزوده می شود. برای مثال بار دوم ۲۰۰ ، سوم ۳۰۰ و به همین صورت!

4- کسی که بیشتر تمرین کند و توانایی هایش را بیشتر نشان دهد، فرصت بیشتری برای بازی خواهد داشت.

5- فعالیت های خطرناک ممنوع است. به عنوان مثال دوچرخه سواری برای بازیکنان به عنوان یک تخلف جدی محسوب می‌شود.

6- نظارت بر فعالیت های غیرفوتبالی و غیرورزشی؛ بازیکنانی که فعالیت هایی غیر از فوتبال دارند، باید برای هر کدام از مربی اجازه بگیرند. هیچکس بدون اجازه مربی نمی تواند به سفر تفریحی برود.

1470