سرمربی اسپانیا تفکرات ضد رئال مادریدی دارد؟

سرمربی اسپانیا تفکرات ضد رئال مادریدی دارد؟

پایگاه خبری فوتبالی - دنی کارواخال مدافع تیم ملی اسپانیا و باشگاه رئال مادرید هرگونه دشمنی لوئیز انریکه سرمربی لاروخا با باشگاهش را رد کرد. 

به گزارش فوتبالی، لوئیز انریکه در زمان دوران بازیگری خود از رئال مادرید به بارسلونا پیوست و در آن جا به یک اسطوره تبدیل شد. همچنین لوئیز انریکه در یک دوره‌ای به عنوان سرمربی آبی اناری‌ها منصوب شد و توانست با این باشگاه به یک 3 گانه تاریخی دست پیدا کند. حالا از زمان سرمربیگری انریکه در اسپانیا، شایعات زیادی مبنی بر تنفر او از رئال مادرید به گوش می‌رسید و حتی انتخاب نکردن سرخیو راموس برای حضور در یورو 2020 نیز به این شایعات قوت داد. 

به نقل از سایت گل، کارواخال در گفت و گویی با مارکا تمامی این شایعات را رد کرد. او در این باره اذعان کرد: "زمانی که این اخبار را شنیدم، خواستم به همه بگویم که این شایعات پایه و اساسی ندارند. مربی کسانی را به اردو دعوت می‌کند که آماده باشند و بتوانند به اسپانیا در راه فتح عناوین کمک کنند. این روش، متد، فلسفه و نقشه انریکه است. از او بابت انتخاب کردن من تشکر می‌کنم. انریکه در کنفرانس مطبوعاتی از من تمجید کرد و امیدوارم بتوانم جواب اعتماد او را بدهم."

4416