محمودزاده: پنجره باشگاه پرسپولیس باز شود مشکلی برای ثبت قرارداد بازیکنان آزاد ندارد/ باید مدارک بازیکنان تاجیکستانی بررسی شود

محمودزاده: پنجره باشگاه پرسپولیس باز شود مشکلی برای ثبت قرارداد بازیکنان آزاد ندارد/ باید مدارک بازیکنان تاجیکستانی بررسی شود

پایگاه خبری فوتبالی- مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ می‌گوید باشگاه پرسپولیس مشکلی برای انعقاد قرارداد با بازیکن جدید ندارد اما برای ثبت باید پنجره پرسپولیس باز شود و البته مدارک بازیکنان تاجیکی بررسی شود.

به گزارش فوتبالی، وحدت هنانوف و منوچهر صفروف دو بازیکن تازه وارد باشگاه پرسپولیس هستند که قرمزها پس از مذاکره با مدیران باشگاه استقلال تاجیکستان بر سر جذب آنها به توافق رسید تا این بازیکنان پس از فسخ قرارداد و در نهایت با پرداخت پول کالدرون و باز شدن پنجره نقل و انتقالات این تیم به جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی اضافه شوند. اتفاقی که البته هنوز نیفتاده است.

این بازیکنان که روز گذشته حتی با حضور در ایفمارک تست پزشکی هم دادند و پیش از انتقال به پرسپولیس قرارداد خود را با تیم تاجیکستانی فسخ کردند.اما سایت طرفداری در گزارشی مدعی شد این دو بازیکن با توجه به اینکه بعد از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی کشور مبدا فسخ قرارداد خود را ثبت کرده اند نمی توانند به پرسپولیس بپیوندند.

فریبرز محمودزاده مسئول ثبت قراردادهای سازمان لیگ در واکنش به این خبر در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری فوتبالی اینگونه توضیح داد: "من درباره بازیکنان تاجیکی صحبت خاصی ندارم و به صورت کلی می گویم وقتی بازه زمانی نقل و انتقالات به پایان می رسد باشگاه‌ها بر اساس قانون فیفا تنها می توانند در صورت اینکه لیست آنها جای خالی داشته باشد بازیکن با سهمیه آزاد جذب کنند و اجازه ثبت قرارداد 3 بازیکن را خواهند داشت."

محمودزاده در ادامه افزود: " در موضوعی که مطرح شده برای بازیکنان تاجیکی، فکر می کنم کشور مقصد یعنی (ایران) هم ملاک است و بر اساس بازه زمانی که در ایران برای نقل و انتقالات تابستانی و یا زمستانی تعیین شده است، بازیکنان تاجیکی حتما باید مستنداتی داشته باشند و مدارک آنها باید بررسی شود. فعلا باید تا باز شدن پنجره پرسپولیس و بررسی مدارک بازیکنان تاجیکی صبر کرد."

7655