بدبینی پیشکسوت بایرن نسبت به اتریشی جدید این تیم: او بازیکن نمی‌شود!

بدبینی پیشکسوت بایرن نسبت به اتریشی جدید این تیم: او بازیکن نمی‌شود!

پایگاه خبری فوتبالی - پیشکسوت ژرمن ها معتقد است که خرید اتریشی جدید باواریایی ها که از لایپزیش آمده، چندان نمی تواند برای تیم مونیخی مؤثر باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، یکی از معدود مسائلی که در این فصل برای بایرن مونیخ به وجود آمده، سرعت کُند هماهنگی و جا افتادن مارسل سابیتزر در ترکیب این تیم است.

سابیتزر که به عنوان ستاره لیگ آلمان از لایپزیش راهی بایرن مونیخ شد، هنوز نتوانسته نقش خود را در تیم جدیدش پیدا کند.

با این حال، دتمار هامان، هافبک سابق بایرن مونیخ از وضعیت مارسل سابیتزر در تیم جدیدش تعجب نکرده و علیرغم استعدادهای این بازیکن اتریشی، معتقد است که شرایط برای او در بایرن مونیخ همانند لایپزیش نخواهد شد:

"وقتی باشگاه با سابیتزر قرارداد امضا کرد، من گفتم که او خرید مناسبی نیست. من نمی دانم پست مورد علاقه او چیست؛ او یک هافبک نگهدارنده نیست زیرا خیلی بی انضباط و کله داغ است. برای نقش دفاعی، بازیکن باید محکم باشد و در وسط زمین آرامش داشته باشد. به عنوان یک بازیکن تهاجمی یا در نقش شماره هشت، فکر نمی‌کنم او به اندازه کافی گلزنی کند."

هامان همچنین خاطرنشان کرد که این تغییر نقش و کاهش زمان بازی روی سابیتزر تأثیر گذاشته است:

"سابیتزر در چهار یا پنج سال گذشته بازیکن ثابت لایپزیش بود و به عنوان بازیکن اصلی به بایرن مونیخ آمده است. او انتخاب چهارم سرمربی است زیرا معتقدم کورنتین تولیسو، فوتبالیست بهتری نسبت به اوست. من تعجب می کنم که چرا او را آورده اند و من فکر نمی کنم که او در نهایت برای بایرن مونیخ بازیکن خوبی بشود."

9404