واکنش ستاره اسپانیایی میلان به دعوت شدن به تیم ملی و تقابل با یاران زلاتان

واکنش ستاره اسپانیایی میلان به دعوت شدن به تیم ملی و تقابل با یاران زلاتان

پایگاه خبری فوتبالی - بازیکن اسپانیایی سابق رئال مادرید و کنونی آث میلان ایتالیا در گفت و گو با خبرنگاران رسانه ها نسبت به دعوت شدنش به اردوی تیم ملی اسپانیا واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اسپانیایی، براهیم دیاز، بازیساز شماره 10 میلان در مجموع یازده بازی این فصل که برای روسونری به میدان رفته، موفق به زدن چهار گل شده است که سه تا از گل های او، گل هایی بودند که مستقیما باعث کسب سه امتیاز شده اند. با توجه به چنین عملکردی، دیاز برای نخستین بار به تیم ملی اسپانیا دعوت شده و با حضور در یک کنفرانس مطبوعاتی، به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.

صحبت های براهیم دیاز در این نشست خبری را در ادامه می خوانید:

احساس شما پس از ابتلا به کووید 19؟

"حالم خوب است و بهترم. به بهترین شکل ممکن از کووید خلاص شدم. خوبم و بسیار از بودن در این جا و دعوت به تیم ملی اسپانیا خوشحالم. برای استقبال مربی، بسیار از او متشکرم."

در رابطه با بازی برابر تیم ملی سوئد و زلاتان ابراهیموویچ؟

"زمانی که ما در میلان هستیم، فقط بر روی باشگاه تمرکز می کنیم. ابراهیموویچ هم چیزی غیر از این فکر نمی کند. این بازی، دیدار مهمی برای ما و آن ها است."

نخستین دعوت شما به لاروخا؟

"به تلاش سختم ادامه می دهم. می خواهم برای بودن در این جا و این دعوت شدن خودم را در سطح خوبی قرار بدهم. رؤیای هر کسی، بازی در تیم ملی کشورش است."

آینده‌ی شما؟

"من بازیکن روسونری هستم و در میلان حضور دارم. اکنون مهم ترین چیز، تیم ملی است و به آینده ام فکر نمی کنم."

فصل جدید شما در میلان؟

"حالا من فرصت بازی بیشتری دارم و احساس مهم بودن می کنم. این به من انگیزه و اعتماد به نفس بیشتری می دهد."

9404