بازیکن تیم زنان پی‌اس‌جی برای کتک زدن هم‌تیمی‌اش دو نفر را استخدام کرد!

بازیکن تیم زنان پی‌اس‌جی برای کتک زدن هم‌تیمی‌اش دو نفر را استخدام کرد!

پایگاه خبری فوتبالی - اکیپ گزارش داده است که امیناتا دیالو بازیکن تیم زنان پی اس جی امروز صبح توسط دادگاه ورسایس بازداشت شده است.

به گزارش فوتبالی، دیالو به اتهام حمله فیزیکی به هم تیمی خود "خیره همروئی" بازداشت شده است. همروئی که تجربه حضور در تیم زنان بارسلونا را دارد، در زمانی که به همراه دیالو به نزدیکی خانه خود رسیده بود، مورد حمله فیزیکی افرادی ناشناس قرار گرفت.

در حقیقت در شب چهارم نوامبر، خیره حمروئی 31 ساله مورد حمله فیزیکی و خشونت آمیز گروهی از افراد ناشناس قرار گرفت. در آن شب خیره در ضیافت شام بازیکنان پی اس جی در رستورانی در پاریس شرکت کرده بود که به همراه دو تن از هم تیمی هایش در مسیر بازگشت به خانه قرار داشت که قبل از رسیدن به منزلش این درگیری فیزیکی رخ داد.

اکیپ گزارش داده است:" در حوالی ساعت 22:30 در نزدیکی خانه اش و در زمانی که خیره هنوز در خودروی تحت هدایت امیناتا دیالو حضور داشت، دو فرد ناشناس با چهره های ماسک زده را دید که به خودرو نزدیک می شدند. یکی از این افراد، خیره را از خودرو بیرون کشید و او را کتک زد. ضارب یک میله آهنین را در اختیار داشته است. این حمله چند دقیقه طول کشیده و بعد از ان دو ضارب فرار کرده اند."

حالا اکیپ مدعی شده است که هیچ بعید نیست که این افراد توسط دیالو اجیر شده بودند تا به حمروئی حمله کنند. در حقیقت دیالو و حمروئی هر دو در یک پست بازی می کنند و پلیس مشکوک است که دیالو عمدا ضاربان را استخدام کرده باشد که به هم تیمی اش ضربه بزنند و باعث مصدومیتش شوند!

حمروئی در تابستان از بارسلونا راهی پی اس جی شد و حالا به نظر می رسد که بازگشت به کشورش فرانسه برایش خوش یمن نبوده است.

4125