خلعتبری: هیچ تیمی نمی‌تواند قول قهرمانی بدهد/ مقابل ذوب‌آهن بدشانس بودیم

خلعتبری: هیچ تیمی نمی‌تواند قول قهرمانی بدهد/ مقابل ذوب‌آهن بدشانس بودیم

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم تیم فوتبال سپاهان، شکست طلایی‌پوشان مقابل ذوب‌آهن را ناشی از بدشانسی شاگردان نویدکیا دانست.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، محمدرضا خلعتبری درباره شکست یک بر صفر سپاهان مقابل ذوب‌آهن در دربی اصفهان اظهار داشت: این بازی برای هر دو تیم سخت بود و فکر می‌کنم برخی اتفاقات فوتبالی نتیجه را رقم زد. ذوب‌آهن تیم قابل احترامی است و می‌دانستیم بازی آسانی در پیش نداریم، اما موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشتیم که از آنها استفاده نکردیم. به هر حال این طبیعت فوتبال است و ما در این بازی بدشانس بودیم، اما نباید به این شکست فکر کنیم.

وی در مورد پنالتی سپاهان که توسط سجاد شهباززاده از دست رفت، تصریح کرد: ما بدشانس بودیم و اگر پنالتی گل می‌شد، شاید نتیجه دیگری اتفاق می‌افتاد. این اتفاقات همیشه در فوتبال رخ می‌دهد و شهباززاده در بسیاری از دیدارها، گل‌های حساسی برای سپاهان زده است. به هر حال شرایط به گونه‌ای رقم خورد که این بازی را باختیم، اما دیگر دیدار مقابل ذوب‌آهن را فراموش کرده‌ایم و به فکر بازی با تراکتور هستیم.

مهاجم سپاهان در مورد شرایط ویژه تیم تراکتور و اینکه به نظر می‌رسد تغییرات در این باشگاه به سود طلایی‌پوشان است، به تسنیم گفت: هر بازی در لیگ برتر سختی‌های خودش را دارد و تراکتور هم حریف آسانی نخواهد بود. مسئله مهم این است که بتوانیم شکست قبلی را در بازی با تراکتور جبران کنیم و سه امتیاز را بگیریم.

خلعتبری در پاسخ به این پرسش که آیا سپاهان پس از چند فصل می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود، تصریح کرد: لیگ تازه شروع شده است و هیچ تیمی از حالا نمی‌تواند قول قهرمانی بدهد. راه سختی در پیش داریم، اما برای رسیدن به قهرمانی نهایت توان خودمان را به کار می‌گیریم. هدف ما خوشحال کردن هواداران سپاهان است و امیدوارم در پایان فصل، قهرمانی در لیگ برتر را جشن بگیریم.

۴۱۵۴