بازگشت فوق ستاره آلبی سلسته به تمرینات گروهی

بازگشت فوق ستاره آلبی سلسته به تمرینات گروهی

پایگاه خبری فوتبالی - فوق ستاره آرژانتینی و محبوب پاریسی ها و کاپیتان آلبی سلسته با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت و بازیابی نسبی سلامتی خود، به تمرینات گروهی تیم ملی کشورش بازگشت. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از شبکه TYC آرژانتین، در حالی که لیونل مسی به دلیل مصدومیت زانوی پای خود در دو دیدار آخر پاریسن ژرمن غایب بود، اما خلاف خواست پاریسی ها به اردوی تیم ملی آرژانتین ملحق شد و بعد از پشت سر گذاشتن نخستین جلسه‌ی تمرین آلبی سلسته به صورت انفرادی، در جلسه دوم تمرین تیم ملی آرژانتین به تمرینات گروهی اضافه شد تا به گفته خبرنگار این شبکه تلویزیونی، احتمال حضور این فوق ستاره در دیدار آرژانتینی ها مقابل اروگوئه افزایش پیدا کند.

فوق ستاره آرژانتینی از زمانی که به باشگاه پاریسن ژرمن ملحق شده، با مصدومیت هایی روبرو شده است اما با توجه به بندی که در قرارداد خود با باشگاه فرانسوی دارد، ارجحیت با بازی‌ های تیم ملی کشورش خواهد بود و به همین دلیل، بدون آمادگی 100 درصدی به اردوی آلبی‌ سلسته اضافه شده است. خبرگزاری‌ های آرژانتینی مدعی شده‌ اند که لیونل مسی مقابل تیم ملی برزیل به طور کامل بازی خواهد کرد و احتمالا می تواند به طور کامل مقابل تیم ملی اروگوئه نیز به میدان مسابقه برود.

9404