محصول پرحاشیه آکادمی بارسلونا در مسیر جدایی از پی‌اس‌جی

محصول پرحاشیه آکادمی بارسلونا در مسیر جدایی از پی‌اس‌جی

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی سیمونز محصول آکادمی بارسلونا است که در حال حاضر در آکادمی توپ می زند.

به گزارش فوتبالی، سیمونز در تابستان 2019 به عنوان یکی از جواهرات آکادمی لاماسیا راهی پی اس جی شد. این بازیکن نمی خواست که تا ابد در لاماسیا بماند و انتظار داشت که مسیر پیشرفت هر چه زودتر برایش هماهنگ شود. سیمونز فکر می کرد که در پی اس جی مسیر رسیدن به تیم بزرگسالان برایش هموارتر است اما حالا او پس از دو سال و نیم همچنان در رده جوانان بازی می کند. قرارداد سیمونز با پی اس جی در پایان فصل به اتمام می رسد و به نظر نمی رسد که این بازیکن خودش را برای جدایی آماده می کند.

در حقیقت اگر سیمونز در مورد حضور در تیم بزرگسالان پی اس جی در فصل آینده مطمئن نشود، قراردادش را تمدید نمی کند و به صورت رایگان جدا می شود. مینو رایولا وکیل این بازیکن مذاکرات را با باشگاه های دیگر آغاز کرده است چرا که بر اساس قانون، سیمونز از روز اول ژانویه می تواند راه حضور در باشگاه های دیگر را در پیش بگیرد.

در تابستان به نظر می رسید که امسال سال سیمونز خواهد بود. این بازیکن از استراحت اضافه ستارگان پی اس جی و حضورشان در تورنمنت های ملی استفاده کرد و نمایش های خوبی در بازیهای دوستانه پیش فصل ارائه داد  اما در طول فصل بسیار کمرنگ بوده است. سیمونز فصل گذشته در دوازده بازی در لیست تیم بزرگسالان پی اس جی قرار گرفت و حتی در مقابل استراسبورگ بازی کرد اما در این فصل فقط در بازی سوپرجام مقابل لیل در لیست قرار گرفت که بازی هم نکرد. بازیکن هلندی البته در چمپیونزلیگ جوانان چهار بازی داشته که دو گل زده و چهار پاس گل داده است.

4125