دومین چهره تازه بارسلونا برای زمستان: وینگر پرتغالی

دومین چهره تازه بارسلونا برای زمستان: وینگر پرتغالی

پایگاه خبری فوتبالی - با بازگشت ژاوی تحولات در ترکیب بارسلونا آغاز شده است.

به گزارش فوتبالی، دنی آلوز مدافع راست برزیلی در یک قدمی بازگشت به بارسلونا قرار دارد اما به نظر می رسد که یک بازیکن دیگر هم شانس بازگشت به تیم کاتالان را در زمستان خواهد داشت: فرانسیسکو ترینکائو.

وینگر پرتغالی در دوران حضور قرضی در ولورهمپتون نمایش خوبی داشته که اغلب فیکس بوده و ژاوی قصد بازگرداندن وی را در ژانویه دارد. تیم انگلیسی برای خرید قرضی وی شش میلیون یورو هزینه کرده است و بند خرید 30 میلیونی در قرارداد وی گنجانده اند. بارسا در صورتی که قصد بازگرداندن وی را داشته باشد باید به ولورهمپتون غرامت بپردازد.

رونالد کومان مربی هلندی سابق بارسلونا اعتقاد چندانی به ترینکائو نداشت اما به نظر می رسد که ژاوی به سبک بازی این بازیکن علاقمند است. در حقیقت ژاوی به هافبک های سرعتی علاقمند است و به همین خاطر از مدیران بارسا خواسته تا قرارداد دمبله را تمدید کنند و در همین راستا در نظر دارد که ترینکائو را برگرداند. بارسا برای جذب ترینکائو از اسپورتینگ براگا مبلغ 31 میلیون یورو هزینه کرده بود و حالا این بازیکن این فرصت را دارد تا دوباره به تیم ژاوی ملحق شود و به یکی از سه خرید وعده داده شده توسط لاپورتا برای ترکیب بارسا تبدیل شود.

4125