دروازه بان سابق بارسلونا ترانه ای به سبک رپ منتشر کرد

دروازه بان سابق بارسلونا ترانه ای به سبک رپ منتشر کرد

پایگاه خبری فوتبالی - خوزه مانوئل پینتو 45 ساله بین سالهای 1994 تا 2014 نام خود را به عنوان دروازه بانی سرشناس در فوتبال اسپانیا مطرح کرد.

به گزارش فوتبالی، این دروازه بان سابق تجربه حضور در بتیس، سلتا و بارسلونا را دارد و در دوران فوتبالش هفده جام کسب کرد. البته پینتو در حوزه موسیقی نیز شخصیت مشهوری است چرا که پینتو از زمان شروع کار خود به عنوان تهیه کننده موسیقی در سال 2000، موفقیت های زیادی را کسب کرده که یکی از موفقیت هایش کسب جایزه "گرمی لاتین" به خاطر تولید ترانه ای از نینیا پاستوری بوده است.

پینتو از هفت سال پیش تصمیم گرفته که خودش خوانندگی کند و بدین ترتیب به حوزه ای جدید روی آورده است. در پاییز امسال، پینتو ترانه " سانتاریتا" را مننتشر کرد، ترانه ای شاد در سب موسیقی رپ. پینتو خودش در این باره توضیح می دهد:" همه چیز زمانی آغاز شد که دابروک به عنوان یکی از تهیه کننده های سرشناس موسیقی در این باره به من پیشنهاد داد. او به من پیشنهاد داد که با "اوریجینال الیاس" همکاری کنم و وقتی که ترانه را به دستش رساندیم، خیلی خوشش آمد."

پینتو هر چند که زیاد بازی نمی کرد اما به خاطر شخصیت خاصی که درون زمین داشت، شناخته می شد. یکی از بازیهای پینتو که در یادها مانده مربوط به حضورش در ال کلاسیکوی فینال کوپا 2011 است که رونالدو با ضربه سر دروازه اش را باز کرد و باعث شد تا رئال مادرید به قهرمانی برسد.

4125