دوران هافبک گرانقیمت فرانسوی در منچستریونایتد به پایان رسید؟

دوران هافبک گرانقیمت فرانسوی در منچستریونایتد به پایان رسید؟

پایگاه خبری فوتبالی - پل پوگبا شاید دیگر در منچستریونایتد بازی نکند چرا که پس از مصدومیت جدید بازیکن فرانسوی، مدیران منچستریونایتد در فکر فسخ قرارداد این بازیکن هستند چرا که جذب وی را یک ناکامی 105 میلیون یورویی می دانند.

به گزارش فوتبالی، نشریه سان گزارش داده است که مدیران منچستریونایتد از مصدومیت جدید پوگبا به شدت عصبانی هستند و خود را برای جدایی وی آماده می کنند چرا که در حال حاضر بحث تمدید قرارداد این بازیکن هم کاملا منتفی است.

مدیران منچستریونایتد از جنجال هایی که پوگبا و وکیلش مینو رایولا ایجاد کرده به شدت عصبانی هستند و به همین خاطر قید تمدید قرارداد را زده اند و در نظر دارند که اجازه جدایی این بازیکن را در پایان فصل به صورت رایگان بدهند چرا که قرارداد پوگبا در پایان فصل به اتمام خواهد رسید. یوونتوس، پی اس جی و رئال مادرید به دنبال خرید پوگبا هستند و هیچ بعید نیست که انتقال این بازیکن در ژانویه آینده رخ بدهد تا یونایتد دستمزد وی را در ادامه فصل نپردازد. بدین ترتیب ممکن است که پوگبا دیگر برای منچستریونایتد بازی نکند.

منچستریونایتد شروع فصل خوبی نداشته و خریدهای گرانقیمتی نظیر رونالدو، سانچو و واران نیز به تغییر شرایط این تیم کمک نکرده اند.

4125