گرگ برزیلی نخستین خرید ژاوی در بارسلونا؟

گرگ برزیلی نخستین خرید ژاوی در بارسلونا؟

پایگاه خبری فوتبالی - با حضور ژاوی هرناندز روی نیمکت آبی اناری ها، حالا یکی از خبرنگاران سرشناس از بازگشت مدافع برزیلی به جمع نفرات کاتالان ها خبر داده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نیکو شیرا، خبرنگار سرشناس حوزه فوتبال اروپا، صحبت‌های اولیه برای بازگشت دنی آلوز به بارسلونا انجام شده و برنامه‌ریزی برای انجام نخستین ملاقات بین دو طرف صورت گرفته است. خوان لاپورتا و ژاوی هرناندز در نظر دارند تا با حضور دنی آلوز در رختکن بارسلونا، از تجربه این بازیکن در کنار بازیکنان جوان استفاده کنند.

دنی آلوز بین سال‌ های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۶ در سیصد و نود و یک بازی برای بارسلونا به میدان رفت و بیست و یک گل و یکصد و دو پاس گل را به نام خود به ثبت رسانده بود و پیش از لوئیس سوارز، بیشترین تعداد پاس گل را برای لیونل مسی ارسال کرده بود. دنی آلوز سال ۲۰۱۶ به صورت آزاد راهی یوونتوس شد و دلیل ترک نیوکمپ را بد رفتاری مدیران وقت بارسلونا عنوان کرده بود.

این مدافع برزیلی عنوان پر افتخارترین بازیکن جهان را نیز به خود اختصاص داده است. همچنین دنی آلوز در زمان حضور مسی و نیمار نیز خاطرات بسیار خوبی را برای هواداران کاتالان ها به یادگار گذاشته بود.

9404