توضیح عضو کمیته انضباطی درباره احتمال محرومیت سرمربی نساجی

توضیح عضو کمیته انضباطی درباره احتمال محرومیت سرمربی نساجی

پایگاه خبری فوتبالی- روایتهای متفاوتی درباره احتمال محرومیت سرمربی نساجی منتشر شده است.

به گزارش فوتبالی، بعد از اخراج جنجالی ساکت الهامی در دیدار گل گهر و نساجی، برخی رسانه‌ها مدعی شدند که با توجه به اینکه او پیش از این و در دوران حضورش در تراکتور، با کارت قرمز موعود بنیادی‌فر مواجه شده بود، این احتمال وجود دارد که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، محرومیت سنگینی برای او در نظر بگیرد.

دیروز سایت باشگاه خبرنگاران مدعی شد که کمیته انضباطی، بالای 5 جلسه محرومیت برای سرمربی نساجی در نظر گرفته است. از طرف دیگر این خبر هم به گوش رسید که با توجه به سابقه محرومیت 6 ماهه او که سه ماه آن به مدت یکسال تعلیق گردیده بود، شاید دوباره آن سه ماه محرومیت فعال شود.

رضا جاودانی عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در گفت و گو با خبرنگار فوتبالی درباره احتمال محرومیت سرمربی نساجی گفته است:" اول از هر چیز باید بگویم که بحث محرومیت تعلیقی او تا پایان فصل فوتبالی گذشته اعتبار داشت و بنابر این بحثهای منتشر شده درباره فعال شدن محرومیت 3 ماهه او صحت ندارد منتهی کمیته انضباطی درباره این مربی تشکیل جلسه داده و رای هم درباره او صادر شده است"

از جادوانی پرسیدیم که آیا خبر محرومیت حداقل 5 جلسه‌ای الهامی صحت دارد یا نه. پاسخ او را بخوانید:" محرومیت او 5 جلسه نیست اما اینکه کمتر یا بیشتر است را نمی‌توانم توضیح دهم و فدراسیون فوتبال باید در این زمینه اطلاع‌رسانی کند"

حالا باید منتظر ماند و دید که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال چه تصمیمی درباره سرمربی نساجی خواهد گرفت.

1984