موریاسو: به بازی برابر ویتنام خوشبین هستم

موریاسو: به بازی برابر ویتنام خوشبین هستم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم ملی فوتبال ژاپن ابراز امیدواری کرد که این تیم بتواند ۳ امتیاز دیدار با ویتنام را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از اسپورت نیوز، تیم ملی فوتبال ژاپن باید فردا پنجشنبه در پنجمین دیدار خود در انتخابی جام جهانی به دیدار تیم ملی فوتبال ویتنام برود. 

هاجیمه موریاسو، سرمربی تیم ملی این کشور در نشست خبری قبل از این دیدار گفت: اولین برداشت این است که تیم ویتنام پیشرفت بسیار خوبی داشته و به یکی از تیم های برتر جنوب شرق آسیا تبدیل شده است. سرمربی ویتنامی بردهای زیادی کسب کرده است. بازی فردا قطعا بازی سختی است، مخصوصاً زمانی که ما باید خارج از خانه بازی کنیم و زمان آماده سازی برای بازی نیز محدود است. با این حال هدف ما کسب هر سه امتیاز این دیدار است. 

سرمربی سامورایی ها گفت:‌ تأخیر پرواز باعث شد کل تیم تنها یک جلسه تمرین داشته باشد. با این حال باید روی عوامل مثبت تمرکز کنیم. این مسابقه برای ما مهم است و باید برنده شویم.

بازیکنان لژیونر همگی در آخر هفته بازی کردند، بنابراین برای ریکاوری نیاز به استراحت داشتند. با این حال، انتخاب ترکیب به این عامل بستگی ندارد. همه چیز به تمرین امشب بستگی دارد. اگر بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، باز هم انتخاب خواهند شد. 

ژاپن با ۶ امتیاز پس از ۴ مسابقه چهارم است. بنابراین، در صورت عدم پیروزی مقابل ویتنام کار این تیم برای صعود به جام جهانی بسیار سخت می شود. 

۴۱۵۴