سوال روز/ یحیی بازی با سیستم 3 دفاع را ادامه می‌دهد؟

سوال روز/ یحیی بازی با سیستم 3 دفاع را ادامه می‌دهد؟

پایگاه خبری فوتبالی-آیا یحیی قصد دارد در ادامه مسابقات لیگ بیست و یکم بازی با 3 دفاع را ادامه دهد؟

به گزارش فوتبالی،با صحبت های کادرفنی قرمزها به نظر می رسد پرسپولیس هم به مانند رقیب سنتی خود استقلال در ادامه احتمالا با سیستم 3-4-3 و یا 2-5-3 بازی خواهد کرد.

حال این پرسش مطرح می شود که با وجود 4 مدافع میانی چرا یحیی اقدام به جذب یک مدافع میانی دیگر یعنی "وحدت هنانوف" کرد؟ پاسخ روشن است نگاهی به تعداد مدافعان میانی تیمهای که از این سیستم استفاده می کنند نشان می دهد که این تیم برای اجرای این سیستم در ادامه مسابقات نیاز به مدافعان بیشتری دارد.

با نگاهی به تیم فوتبال چلسی در لیگ جزیره که جزو تیم هایی است از سیستمی با 3 مدافع استفاده می کند، 6 مدافع میانی تخصصی در اختیار دارد یا در استقلال فرهاد مجیدی در حال حاضر با احتساب روزبه چشمی 6 مدافع میانی تخصصی در اختیار دارد.

با اضافه شدن هنانوف پرسپولیس 5 مدافع میانی تخصصی در اختیار دارد که برای استفاده از سیستم 3 دفاع تعداد مطلوبی خواهد بود ، همچنین به مانند استقلال که روزبه چشمی می تواند رد پست دفاع به میدان برود، پرسپولیس نیز کامیابی نیا و اسدی را هم دارد که می توانند در این پست بازی کنند.

با توجه به صحبت های حمید مطهری در برنامه شب های فوتبالی و مهره هایی که در حال حاضر پرسپولیس در بخش دفاعی در اختیار دارد به نظر می رسد تصمیم آنها برای تغییر سیستم در ادامه قطعی خواهد بود و آنها سعی خواهند کرد تا پیش از بازی مقابل مس رفسنجان حداقل با برگزاری 2 تا 3 بازی تدارکاتی به هماهنگی بیشتری در سیستم 3 دفاعه برسند.

7655