تعجب مدافع رئال مادرید از وضعیت بارسلونا در جدول

تعجب مدافع رئال مادرید از وضعیت بارسلونا در جدول

پایگاه خبری فوتبالی - دنی کارواخال مدافع رئال مادرید از مشاهده اختلاف 10 امتیازی رئال مادرید با بارسلونا آن هم پس از تنها 12 بازی، شوکه شده است. 

به گزارش فوتبالی، بارسلونا فصل بدی را سپری می‌کند. آن‌ها پس از اعتماد دوباره به کومان، اصلا شروع خوبی در لالیگا و لیگ قهرمانان نداشتند و این سرمربی هلندی پس از شکست غیر منتظره برابر رایو وایکانو از سمت سرمربیگری بلوگرانا اخراج شد و سرجی بارخوان به طور موقت جای او را گرفت و پس از گذشت چند روز، سرانجام خوان لاپورتا با السد بر سر ژاوی هرناندز به توافق رسید و این هافبک سابق بارسلونا، هدایت کاتالان‌ها را برعهده گرفت. 

به نقل از مارکا، در آن سو رئال مادرید با آنچلوتی فصل کم افت و خیزی را داشته است. دنی کارواخال که پس از یک سال دوری از اسپانیا، دوباره به اردوی تیم ملی کشورش دعوت شده است، درباره شانس قهرمانی بارسلونا در لالیگا گفت: "زمانی که زیدان به رئال آمد، ما 12 امتیاز از بارسلونا عقب بودیم، اما در انتهای فصل، فقط یک امتیاز فاصله داشتیم، پس هرچیزی ممکن است. حضور ژاوی تغییر خوبی می‌تواند باشد و به هواداران این تیم امید بدهد. اگرچه او رقیب محسوب می‌شود، اما برای آو، آرزوی بهترین‌ها را دارم، البته نه مقابل ما!"

4416