عکس؛ تمرین شاد رونالدو در پرتغال به همراه دوست قدیمی خود در رئال مادرید

عکس؛ تمرین شاد رونالدو در پرتغال به همراه دوست قدیمی خود در رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - با شروع فیفادی و بازی های ملی بازیکنان مختلف راهی اردو های ملی شده اند و کریستیانو رونالدو هم به عنوان کاپیتان تیم ملی پرتغال، شهر منچستر را ترک کرده و به کشور خود پرتغال بازگشته است تا در اردوی تیم ملی کشورش حضور پیدا کند.

به گزارش فوتبالی، رونالدو و په په دو دوست قدیمی هستند آن ها از سال ها پیش و از زمان حضور رونالدو در رئال مادرید یعنی سال 2009 رابطه بسیار نزدیکی با هم دارند چرا که په په هم در آن زمان در رئال مادرید حضور داشت و با رونالدو صمیمیتی ویژه پیدا کرد.

اکنون در تمرینات پرتغال می بینیم که رونالدو و په په در کنار سایر بازیکنان پرتغال یک تمرین شاد را برگزار می کنند. به نظر می رسد که در این بخش تمرینی آن ها مشغول انجام تمرین "آقا وسط" هستند و کریستیانو رونالدو در وسط قرار گرفته است و به دنبال گرفتن توپ از سایر بازیکنانی است که در حال پاس‌کاری هستند.

رفاقت رونالدو و په په به شکلی است که در فصل گذشته، رونالدو به تعداد بازیکنان پورتو به په په پیراهن خودش را داده بود تا آن ها را به بازیکنان پورتو بدهد. رونالدو و په په در رئال مادرید بین سال های 2009 تا 2017 هم‌تیمی بودند تا اینکه په په از رئال مادرید رفت و رونالدو هم سال پس از آن از رئال مادرید جدا شد اما رفاقت آن ها در تیم ملی پرتغال ادامه پیدا کرد.

1470