طرح/ تمام هافبک‌هایی که ژاوی در بارسلونا در اختیار دارد

طرح/ تمام هافبک‌هایی که ژاوی در بارسلونا در اختیار دارد

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا روز گذشته (دوشنبه) در ورزشگاه نیوکمپ معارفه شد و بدین ترتیب به طور رسمی کار خود را در این باشگاه استارت زد و باید دید که عملکرد این اسطوره بارسلونا به عنوان سرمربی در این باشگاه به چه شکل خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، ژاوی در دوران بازیگری خود در بارسلونا یکی از بهترین بازیکنان این تیم بود به طوری که خیلی ها معتقدند که ژاوی هرناندز حتی یکی از بهترین بازیکنان تاریخ بارسلونا است و او را پس از کسانی مثل لیونل مسی و رونالدینیو قرار می دهند. ژاوی در دوران بازیگری خود یک هافبک طراح بود و هوش بسیار بالایی داشت به طوری که در تاکتیک ویژه گواردیولا یا همان تیکی تاکا بسیار دقیق عمل می کرد.

اکنون ژاوی سرمربی بارسلونا شده است و بسیاری امید دارند که او بتواند از هافبک های بارسلونا در تاکیتک ویژه خود به خوبی بازی بگیرد چرا که خودش زمانی هافبک بارسلونا بوده است و اکنون می تواند تجربیات خود را به هافبک های تیمش منتقل کند.

ژاوی هافبک های جوان و مستعدی مثل پدری و ریکی پوچ را در اختیار دارد و از طرفی بازیکنان با تجربه تری مثل کوتینیو را دارد که نیاز به احیا دارند. همچنین فرنکی دی یونگ را هم شاید بتوان در حال حاضر بهترین هافبک بارسلونا دانست.

1470