مسی همچنان دور از تمرینات گروهی/ واکنش لئوناردو به حضور مسی در اردوی آرژانتین

مسی همچنان دور از تمرینات گروهی/ واکنش لئوناردو به حضور مسی در اردوی آرژانتین

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که مصدومیت فوق ستاره آرژانتینی پاریسی ها همچنان ادامه دارد و کاپیتان آلبی سلسته را از مسابقات آینده این تیم در مقدماتی جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی دور نگه دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آرژانتینی، در حالی که لیونل مسی به دلیل مصدومیت در دو دیدار پایانی پاریسن ژرمن غایب بوده، اما به تیم ملی آرژانتین دعوت شده و بر خلاف خواست پاریسی ها به اردوی آلبی‌ سلسته دعوت و اضافه شد. آرژانتین در پنجره بازی‌ های ملی پیش رو باید به مصاف تیم های ملی اروگوئه و برزیل برود اما لیونل مسی و لئاندرو پاردس همچنان به صورت انفرادی تمرین می‌ کنند و مشخص نیست می‌ توانند در دیدار مقابل اروگوئه به میدان مسابقه بروند یا خیر. 

برخی از خبرگزاری‌ های آرژانتینی مدعی شده‌ اند که مسی می‌ تواند حداقل در یک نیمه از دیدار مقابل اروگوئه به میدان برود و بازی مقابل برزیل را از ابتدا آغاز خواهد کرد.

لئوناردو، مدیر ورزشی پاریسن ژرمن چند روز قبل، از این اقدام مسی انتقاد کرد اما بندی در قرارداد فوق ستاره‌ی آرژانتینی با باشگاه فرانسوی وجود دارد که بر اساس آن، کاپیتان محبوب آرژانتینی این امکان را دارد که تیم ملی کشورش را به باشگاه ارجحیت بدهد و پاریسی ها امکان جلوگیری از حضور لیونل مسی در تیم ملی را نخواهند داشت.

9404