کاریکاتور علیه قطری‌ها کار دست مدیران بایرن مونیخ می‌دهد؟

کاریکاتور علیه قطری‌ها کار دست مدیران بایرن مونیخ می‌دهد؟

پایگاه خبری فوتبالی - قطری ها در اروپا زیاد محبوب نیستند. در حقیقت این کشور با جنجال زیادی شامل رشوه دادن و ... توانست میزبانی جام جهانی را بگیرد اما به نظر می رسد که برگزاری جام جهانی در قطر تنها دلیل خشم هواداران از آنها نیست.

به گزارش فوتبالی، بایرن مونیخ با وجود پیروزی در مقابل فرایبورگ و مستحکم کردن جایگاهش در صدر جدول بوندسلیگا، در بازی اخیرش با واکنش منفی و تند هواداران مواجه شد. هواداران بایرن مونیخ یک بنر بزرگ را به ورزشگاه آورده بودند که روی آن نوشته شده بود:" با پول همه چیز را می توان شست." در این طرح کاریکاتوری، تصویری از هربرت هاینر مدیر بایرن دیده می شود که در حال شستن پیراهنی خونین است و از سویی اولیو کان نیز لباس یک شیخ عرب و پاکتی را در دستش دارد که روی ان نوشته شده است:" می توانید به ما اعتماد کنید."

در حقیقت به نظر می رسد که هواداران بایرن مونیخ از قرارداد تیمشان با هواپیمایی قطر راضی نیستند. قرارداد بایرن و قطری ها در سال 2023 به اتمام می رسد که بایرن بر اساس آن سالی هفده میلیون یورو دریافت می کند. شرکت قطری پیشنهاد تمدید پنج ساله را داده است که بایرن می تواند با این قرارداد مبلغ 85 میلیون یورو دریافت کند اما به نظر می رسد که فشار هواداران ممکن است که آنها را از این قرارداد منصرف کند و باواریایی ها شاید مجبور شوند که قید این مبلغ قابل توجه را بزنند.

4125