دبیرکل کمیته ملی المپیک مجارستان: باید در پیشرفت ورزش به هم کمک کنیم

دبیرکل کمیته ملی المپیک مجارستان: باید در پیشرفت ورزش به هم کمک کنیم

پایگاه خبری فوتبالی- دبیرکل کمیته ملی المپیک مجارستان، گفت: ایران و مجارستان برای پیشرفت ورزش، به یکدیگر کمک خواهند کرد.

به گزارش فوتبالی، بالینت ویکاشی امروز سه‌شنبه پس از دیدار با سیدرضا صالحی امیری در مورد بازدید از موزه کمیته ملی المپیک ایران و امضای تفاهم نامه کمیته ملی دو کشور ایران و مجارستان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: دلیل اول این دیدار تقویت روابط دوستانه بین کشور بود. برنامه‌ریزی برای سفر به ایران هم فشرده بود. جای تاسف است که دو شب بیشتر اینجا نیستیم چرا که دوست داشتیم بیشتر اینجا بمانیم.

وی افزود: اهداف این تفاهم‌نامه این است که به صورت مشترک از ظرفیت دو کشور استفاده شود.

دبیرکل کمیته ملی المپیک مجارستان خاطرنشان کرد: ورزش هایی وجود دارد که هم ایران در آن قوی و پیشگام است و از طرفی هم مجارستان در برخی رشته ها پیشگام است. ایده این است که از این ظرفیت و نقاط قوت در دو کشور استفاده شود تا به ورزش دو کشور کمک شود.

ویکاشی اضافه کرد: در بازدیدی که از آکادمی ملی المپیک داشتیم متوجه شدیم عملکرد این آکادمی در کشورهای مختلف می‌تواند کاربردهای مختلفی داشته باشد. کار ما در مجارستان در کمیته ملی المپیک کمی متفاوت است. بسیار خوشحال شدم که از فعالیت ایران در کمیته ملی المپیک هم مطلع شدیم.

7474